Gå til innhold

Turbo-HF's Originale BMW E39 ///M5 Facelift


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nydelig bil! Den fargen er nok min favorittfarge fra bmw :D

Tusen takk for det, pautomagi, både F10'en min og denne har den vakre fargen! :-D Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med drømmebil Hans Fredrik, må møtes en dag og ta en titt. Rener ikke med at du skal gjøre noe med utseende, så tipper du har bestilt noe ny eksos?

Tusen takk, ja, Sigurd, det må vi helt klart få til! :-D Du regner riktig, skal ikke tukles noe med den her, bare tas vare på... Kommer bilder etterpå, har fjernet det lille som var av rust på innsiden av forskjermen idag. Det var en smal sak, bokstavelig talt, bare en tynn stripe, heldigvis.Fint lite på en 14 år gammel bil! :-D

Har dessuten fylt full tank med 98 oktan VPower bensin hos Shell isted! :D Nydelig sol og mildt vær idag, så endelig kunne jeg ta henne ut på en luftetur! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott utdate :) Må være en god følelse å ratte rundt i en M5, den er jo liksom en av de beste bilene i bilhistorien kanskje. Supersedanen, familiebilen som går som en superbil :)

 

Utdate? ;) Update, jeg skjønte den! :-D Jo, tusen takk igjen, Fredrik! :-D Flytter seg litt, ja, mildt sagt... ;)

du oppgraderte deg ganske kraftig må jeg si :P

Ja, litt kraftigere denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oii, fargen var ikke så gale den! syns sort er skamkjedlig, spesielt på E39 men denne var da ikke sååååå gale i sollys. Gratulere med kjøremaskin av dimmensjoner!

Jaha, jo, enig, men min er jo ikke ren sort.. ;) Tusen takk for det! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig holder jeg ganske riktig på med bilen, ja, og idag var det å få stilt klokken riktig, og litt annet, pluss tørke støv av motorrommet og å utbedre siste delen av smårusten, på panserlås og fjærene ved låsemekanismen,  og pensle og reparere lakksår i form av steinsprang på panseret..  Mine to skjønnheter måtte ha fotoshoot i all enkelhet idag, også, og jeg blir aldri lei av å starte henne opp! :-D <3 Bilder kommer, folkens! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...