Gå til innhold

Bmw e36 m3 3.0 ombygd ikke godkjent, ALT medfølger for og få den godkjent. BILLIG


M3 Atle
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg selger denne bilen fordi jeg er dritt lei. Og har 1000 ting å finne på som er morsommere.

 

 

OBS; Alt av dokumentasjon for godkjenning medfølger, donorbil plombert, eu typegodkjenningspapirer etc.

Bilen det er snakk om kjøpte jeg for 4 år siden, en 318is 93 modell.

Denne har jeg hatt i biter, byttet bakskjermer (valset meget pent) 

Slipt ned og lakkert i fargen Space grey. 

Kjøpte deretter en 95modell 3liter fra england som jeg skulle bruke som donor bil. gått 99k miles.( 160.000km ish)

Demonterte denne, byttet alt av kuler, bremser, stag, foringer, fk coilovers. etc. byttet mye annet også. monterte på den norske. Denne er nå montert sammen. bilen starter og går som bare det. Men det er noe småtteri som gjenstår for og få den helt ferdig. Jeg har brukt LATTERLIG  mye penger på denne (200K ca :-(). Planen var og ha den selv men det blei andre ting som vekket stor interesse hos meg.

 

Det som gjenstår:

4-hjulskontroll

Fikse sentrallås fører dør.

Vindusviskere går ikke. 

Vinge

abs lampe lyser

skjørter også sikkert noe annet småtteri.

 

 

Utvendig: normal mfront med den tykke leppa fra GS I carbon. den som er lik orginal men bygger mer. bakfanger speil, orange blinkers rundtom. M lister.

 

Innvendig: Svart vader fra 3,2, 3,2 ratt med stor airbag, semsket girpose og brekkpose, svart gulvteppe, svart taktrekk, Det nyeste dashbordet med airbag, semsket skinn i hattehylle, m kule med lys i. nye velour matter på gulvet.

 

Understell, powerflex foringer hele veien, bortsett fra bærearmer foran, der er det alu og delrin fra GSP.

FK coilovere, med gsp topplager framme med justerbar camber/caster, k-sport topplager bak, tårnstag foran og bak, ny hardy, GSP justerbare camberstag, Nye bremser hele veien ( slissede og borrede) 

 

motor gir, 3liter, Carbonbox, GSP lettede og overdim remhjul, supersprint 2x2,5'' syrefast effektanlegg, med DTM stusser.

Soppfilter fra Greddy, NY CLUTCH, trykkplate lamell og utløserlager, NY komplett giroverføring (3000) ny olje på kasse, diff og motor, KUN castrol kvalitetsprodukter, bla TWS motorsport 1060.

 

Følger med orginale m3 felger.

 

Her er det MYE nytt som ikke er skrevet! 

 

ALT i alt så er dette en rå bil, mye jeg har glemt og skrive men er det noe ta kontakt.

93079492

 

PRIS 85.000,- :(( kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, MÅ bort. er dritt forbanna lei :)

 

Hilsen Atle

 

 

 

post-68940-0-67176600-1435854319_thumb.j

post-68940-0-15983100-1435854326_thumb.j

post-68940-0-60859100-1435854335_thumb.j

post-68940-0-13870700-1435854339_thumb.j

post-68940-0-70046300-1435854346_thumb.j

post-68940-0-41277400-1435854352_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Den har ikke vært i ulykke, ( som jeg vet )

Jeg har selvfølgelig søkt om godkjenning, og den er i orden, jeg har vært og plombert donorbil, og kjøpt eu typegodkjenningspapirer.

Rust er det lite av. Noe småtteri er det. Men ikke noe og snakke om. ang godkjenning kan jeg scanne og sende deg alle papirer. har en perm med alt av papirer + kvitteringer.

 

Jeg trenger penger og må ha bilen vekk, det er jævlig ergelig for meg da vis denne hadde vært ferdig godkjent osv.

Burde jeg fint klart og fått 150.000 for den. Men det skjer mye om dagen på privaten. Og når jeg da i tilegg er lei er det ikke liv laget for meg.

 

atle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...