Gå til innhold

E39 facelift (520d touring) selges i deler


Lasse83
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic, så og si komplett bil selges i deler, frontlykter, videomodul og navigasjonsmodul er solgt, bakluke holdt av ut helga (rustfri nedre del) Rustfritt panser, 303 cosmossort, 16:9 skjerm, sort stoffinteriør uten noe særlig slitasje, sorte interiørlister, pdc foran og bak, 4xel vindu, webasto parkeingsvarmer ++

 

Bilen/delene befinner seg på oppegård, ti min syd for oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren er bra, men de fleste fnyser av km standen på 350.000 vil ha igjen 3000,- for den, komplett med alt (dynamo, servopumpe osv)

stemmer, så lenge den er vedlikeholdt og sånn så gjør jo egentlig ikke det stort :)  problemet er som du sier at folk rynker på nesa av km. standen ;)

Er ikke til meg, men en kamerat som fikk diesel runaway, bilen hans har bare gått rett over 200, så ikke sikkert han er interessert. skal høre med han, sier ifra hvis han vil ha den ;) 

du har ikke en rustfri førerdør?

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vedlikeholdt er den, servicehefte opp til 270.000 ish km, jeg har tatt oljeskift jevnlig etter det (hyppigere enn serviceindikatoren tilsa), skiftet oljeåndingen på rundt 300.000, har startet og gått uansett vær i mitt eie, men har jo hatt webasto som har fungert, så den har jo vært skånet fra de verste kaldstartene.

Kun brukt BMW originalolje, bortsett fra ett oljeskift med mobil 1.

 

Førerdøra består dessverre av mer rust enn friskt stål dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...