Gå til innhold

Lugging på gir. E61 525xdat 2009.


Rollaug
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har oppstått eit irriterende og periodisk problem på min bil. Har nyleg fått den tilbake etter at automatkasse måtte ha full overhaling pga diverse slitte og øydelagte deler. Bilen har gått 105k. Jobben var gjort av Automatgearservice as i Bergen, så reknar med den er gjort ordentlig.

Etter å ha tatt bilen i bruk igjen merker eg at det lugger litt i girkassen, omtrent som bilen gjer seg klar til å skifte gir,men så vil den ikkje likevel. Dette merkast aller best i 3. og 6. gir på rundt 1500 rpm. Det som er rart er at det kan forsvinne like etterpå dersom eg har vert oppe i 4. og så ned igjen i 3. Luggingen er jamn og pulserande men forsvinn ved endring av fart eller turtall. Di som monterte inn igjen girkassen sa di hadde slettet alle adapsjonsverdier og "lært" opp girkassen på nytt. Dette var ca ei veke sidan. Dei meiner at den berre treng tid til å lære seg nye køyremønster så skal den vere bra, men det skal vel ikkje lugge slik? Noken som har ein ide om kva som kan vere galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi det et forsøk. Men forsto det slik at det var viss det var lugging i motoren, men her er det lugging på den måten at clutchen kobla inn og ut igjen. Syns den bremsa vel mykje kvar gang den girar ned og. Men kan rense map sensor og sjå om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...