Gå til innhold

Telcontar

Medlem
  • Innholdsteller

    572
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. For de som er interessert i M Performance deler til i4, så er prisene tilgjengelig her: https://www.bmw.no/no/topics/offers-and-services/bmw-tilbehor.G26_BEV.m-performance-deler.html?fbclid=IwAR2eXwCYUe0u4HeyGxh9TLIBAB7093yP3Qq1IEvvw1eStvVCG1F6TO4qT_Y
  2. Hentet fra Facebook gruppa, er neppe fra BMW dette bildet
  3. M50 er vel mer lik M440i coupe etter hva jeg har lest. Kanskje litt nærmere m3 på visse ting.
  4. Det er basskasse/forsterker under bagasjeromsplaten.
  5. Bakdekk går fra 255 bredde til 285 med Performance dekk. Derav skjermbreddere
  6. Fattern vurderer denne bilen, men lurer litt på om dette er en bil som like lav som vanlig 3-serie. Han har SUV fra før og liker ikke å sette ned i bilen pga. problemer med knær.
  7. S823A Hot-climate version <-- mulig dette er standard på bilder der borte Sakset fra http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=690543 Hot country refers to a coding option for the IHKA (HVAC computer) that sends more air to the center vents to provide the most a/c cooling. The coding option for hot country is to set it to "normal" so I would assume it's pretty common. IHKA programming enhanced to produce more cooling output when selected to “hot country”. (Footwell and defrost vents closed to allow more center vent air for maximum cold air.)
  8. Ikke finn.no, men en del fine gamle veteranbiler som skal auksjoneres bort i Drammen, bl.a. en 1998 520i sedan. Veldig lite info om bilene, men interessante der er vel en '67 Corvette Coupe C2 427. En bil jeg godt kunne tenkt å hatt i garasjen Auksjon
  9. Ikke stor fan av røde biler, men denne var meget lekker og til en veldig fin pris . Skulle jeg ha byttet nå så er veldig sannsynlig at jeg hentet hjem den BMW X3
  10. Selger tror han har m-sport http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61121188 Ellers så bildene ganske dårlige også
  11. Takker for innspill. Får prøve en 520d en dag. 2012 525xd jeg har prøvd foreløpig, de begynner faktisk å krype under 500k grensa nå, får se hva 520xd vli ligge på i løpet av neste år, men har inntrykk av at 525xd faller mer i pris og forskjellen på ca. 80000kr når man kjøper ny 520xd kontra 525xd ikke vil være like stor.
  12. Glemte å nevne at max alder på bilen må være 3 år, synes det greit med litt nybilgaranti tilfelle det skulle være noe. 530d ville helt klar vært førstevalget, men ser i løpet av 2015/16 hvordan prisene blir. Foreløpig er de for dyre, kanskje lansering av G30/31 vil føre til noe lavere priser Har pøvekjørt en 2012 525d xdrive og var godt fornøyd med den, gjenstår å få prøvd en 520d
  13. Tenker å bytte bil i løpet av 12 måneders tid og blir mest sannsynlig F11. Tenkte å høre hva dere mener om å kjøpe en nyere 520d xdrive mot 1-2 år eldre 525d xdrive. Begge er r4, men 520d har jo fått 190hk motoren i år, så forskjellen er kanskje ikke all verden? Ideelt sett skulle en hatt en 530d, men de er utenfor budsjett. Budsjett rundt 500k Er verdt å nevne at jeg er opptatt å ha en bil med mest mulig utstyr også.
  14. Fin morph video fra første 7-serie til dagens (G11) https://youtu.be/Ibq_l8IR0DA http://teknikensvarld.se/sex-generationer-7-serie-se-utvecklingen-186801/
  15. Hvordan greier de å nesten tredoble prisen fra Tyskland til Norge?
×
×
  • Opprett ny...