Det er nok fordi akkurat denne har både dobbel vanos og valvetronic, så det er en ganske spesiell og unik N47!
Også har den en meget sjelden versjon av Tiptronic, som må tippes ganske mye for å få byttet gir:
Fra spøk til revolver så begynner dette med AI-genererte annonser å dra i retning av å være en real nedtur, heller enn en teknologisk berikelse. Hvis Finn som plattform tenker at forhandlere skal kunne legge ut AI-generert makkverk på denne måten så kommer nedturen fort, særlig når det allerede er snakk om at andre aktører vil prøve seg i markedet. Problemet er ikke bare det at AI enkelte ganger liker å fremheve ting som om året var 1924 og at vindusheis av typen "sveiv" er en banebrytende teknologisk nyvinning som lar deg åpne sidevinduet i en bil, men heller det at opplistet informasjon om bilens utstyrspakke overhode ikke stemmer overens med det som faktisk sitter på salgsobjektet. Kombinert med absurde mengder av irrelevante bilder og tekst blir det helt umulig å navigere fram til info som kunne være av verdi, samtidig som man blir usikker på om det overhodet er noe i teksten som man faktisk kan stole på. Jeg får umiddelbare vibes til da jeg kjøpte en telefon på "klikk og hent" hos Power for 2 år siden der jeg ved henting av forhåndsbetalt vare måtte takke nei til trygghetsavtale, support, abonnement, tilbehør, strømavtale og Santander-kreditt. Jeg skulle bar hente en liten eske, ikke oppleve at Slim Shady light i kassa kjører en rap-maraton med å påprakke meg en hel haug av elendige varer og tjenester som jeg ikke er interessert i. Der kjøper ikke jeg min neste mobil for å si det sånn. Akkurat sånn føles det å åpne disse annonsene her. Kanskje har forhandleren noe du kunne ha tenkt deg, men når det som faktisk er verdt å vite om bilen drukner hardere i dritt enn Island gjør i lava så velger man pent å stå over.