Gå til innhold

E30 turteller virker ikke


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Øko og turteller, samt intervall for service henger sammen med disse batteriene. Oppladbare batterier sitter der. Koed har løse.

Må lodde ut gamle, og lodde inn nye. Ingen umulig oppgave for en som har holdt en loddebolt før og avloddingslisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Speedometeret på min E30 323 fungerer heller ikke. Har byttet speedometergiveren til diffen uten hell. Ledningen som går fra giveren ser ganske ny ut, så tviler på at det er noe galt med den. Er det mulig at bare speedometer ikke fungerer om det er SI-batteriene som er gående/dårlige, eller vil ingenting av instrumenter fungere da? Og sikringen til speedometeret, sitter den i sikringsboksen? Har nemmelig skjekket alle sikringene der, men det er ingen som har gått. Hvis det ikke er noe av dette, hva kan det eventuelt være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedometeret på min E30 323 fungerer heller ikke. Har byttet speedometergiveren til diffen uten hell. Ledningen som går fra giveren ser ganske ny ut, så tviler på at det er noe galt med den. Er det mulig at bare speedometer ikke fungerer om det er SI-batteriene som er gående/dårlige, eller vil ingenting av instrumenter fungere da? Og sikringen til speedometeret, sitter den i sikringsboksen? Har nemmelig skjekket alle sikringene der, men det er ingen som har gått. Hvis det ikke er noe av dette, hva kan det eventuelt være?

Det kan faktisk være at det er en lodding i speedometeret ditt som har gått opp.. Jeg hadde dette problemet på min 89 e30.

ca en måned etter jeg hadde fått fikset speedoen på bilen der problemet var sikringen, så mistet jeg speedoen, og da var det en lodding som var gått opp..

Da orket jeg ikke fikse så jeg kjøpte heller nytt hos huggern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...