Gå til innhold

Kicker L7 10" i e-46 cab, nå med bilder


Anbefalte innlegg

Hei hei

Har planer om og få montert inn en 10" kicker L7 i min e-46 cab.

Den skal da settes inn i skiposehullet, veit noen her har gjort dette før, så hadde vert fint med noen tips og triks.

Har nå prøvd med 2x10" alpine type R det blei det ikke noe trøkk utav, så gikk til innkjøp av en RF 12" dette heller var ingen bra løsning i bilen min.

Noen som veit om det blir noe futt utav en L7 i skiposehullet?

Takker får alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dem har stått inn imot seteryggen, RF subben "lå" med elementet rett opp, er ikke mere en 23cm i mellom gulvet og der cabben skal ligge, så er ikke så utrolig mange løsninger, det er derfor jeg mener at dette er løsningen

http://forum.e46fanatics.com/showthread ... hlight=sub

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=459283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg installerte en kicker L5 10" i min e46. Mye jobb men det ble veldig bra og den løsningen tar ikke noe plass i det hele tatt. Det som er synd er at det bare funker bra på en cab da.

10" Kicker L5 i min e46:

bhhdf8bmwqw3z2agkn1m_thumb.jpg

f9f1e9bjg0fslci2ypep_thumb.jpg

ub05ojxtzje3j0osk0j1_thumb.jpg

zg3hj9n5nf2dzknf5b2a_thumb.jpg

Men høytalere er viktigere. Jeg har fullt Stage 1 set fra BSW Usa.

Bruker en planet audio forsterker 5 kanals til å gi power til alt.

Helt syk lyd selv om sub utgangen er 200W rms på 5 kanalern. Jeg skal snart sette in en Kenwood forsterker som gir 500W Rms da! Subens max rms er 450W så jeg kjører den på under halvparten av ytelsen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk får en L7 ettersom jeg fikk en meget gunstig pris på den, hvordan blir lyden ut av denne subben slik den står i seteryggen?

Har du laget noen form får hull i setet ditt får å slippe lyden inn i bilen når du har på den delen som skal foran subben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder blir postet litt utpå dagen, skal få byttet girkasse og litt sånn i dag, har desverre ikke tatt noen bilder underveis, men skal prøve å ta noen ålreite bilder etterpå.

Fredheim

Hvordan har du gjort det med lokket til skipose hullet, tar du det bare av og på, eller har du laget ventiler i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...