Gå til innhold

BMW E21 323i 1982


BMW E21 323i
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo!

Får vel åpne en tråd om prosjektet jeg kjøpte for 1500,-.

Kjøpte for kort tid tilbake en litt sliten men fult overkommelig for meg(Biloppretter) orginal E21 323i 1982.

Har mange planer osv for bilen. men venter litt med å gi ut dette til jeg har fått sendt søknad til BT. Og helst motatt bekreftelse. :P

Ja stort mer er det ikke å si. Har en god del rust sveising foran meg enda. Har ei heller begynt:P

Er som sikkert alle andre, veldig interessert i orginal deler til denne! Så legg igjen en pm eller noe, om dere har noe som ligger og slenger.

Stian

x8cne3oonomfivfi7wah.jpg

168rfh9jpju59phkezxu.jpg

ptm7aj2rxt4byripatno.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har lite til overs, har en 316 ombygd og godkjent som 323i, bilen er importert fra sverige av meg mai 09, er litt bredda og div mods. kjøpte en 318i delebil, siden jeg tenkte å få denne så orginal som muli, men ga opp dette, blir litt racinglook på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil finne masse inspirasjon i E21 bildetråden i showoff seksjonen av forumet. Vanvittig mye råe biler å gløtte på der.

hehe nei får nok inspirasjon på jobb;) dessuten vet jeg hvordan jeg vil ha MIN..;) sikkert mange som har tenkt det samme før og gjort bilen slik som jeg vil før.. derfor vil jeg ikke se andres;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri :wink: En noenlunde pen E21 er uansett et så sjeldent syn at jeg tror du vil få creds her nesten uavhengig av hva du gjør med bilen. Personlig liker jeg BBS- og Alpinafrontene som ble laget for E21. Og parret med klassiske BBS felger blir smilet mitt bredere og bredere 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...