Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Solgte for noen månder siden en Opel Manta A jeg hadde hatt i mange år og tenkte at jeg skulle holde meg unna nye prosjekter.. Men det gikk vel 2uker så var jeg på nett å så på E21 :roll: Hadde en 81mod 323i for femten år siden og har alltid likt de bilene ,de er jo blitt ganske uvanlig å se langs veien nå også.. Så nå har jeg kjøpt en 82mod 323i. Dette blir et langtids prosjekt da jeg har både gammelt hus og båt som tar mye tid og penger. Men har så smått begynnt å demontere interiør på leting etter rust,det fant jeg jo på de vanlige stedene.. Planen er å skru bilen i atomer og få vekk alt av rust.Motor og gir virker bra men overhaler motor uansett,da jeg er allergisk mot oljelekkasjer :wink: Bilen skal bli koksgrå med full shadowline listverk og svart interiør.Skal ha Kamei frontspoiler og et eller annet på kofferten også tenkte jeg.Videre blir det jo senking selvfølgelig og 16toms hjul. Legger ved noen bilder av bilen som den ser ut i dag..q2rqipwecr8ib8p63858.jpgvx7iilfw2b2gi29y3odq.jpgd186hcwpgy248uxz9deu.jpg7yuhk6vjzh3kgzhyuonw.jpgfb7zv8896ywpp3sbdnhg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge med her ja...:)
Kan ikke love noe hyppige oppdateringer,men skal prøve å legge inn litt innimellom.. Vil ikke stresse med prosjektet da jeg har lyst til å ta denne ordentlig fra bunn av..+ at det er fort gjort å bli lei hvis det blir for mye. Jobber med bil til daglig også..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av min 323i 81 mod. Denne er nå desverre (tror jeg død). Felger og recaro stolene er forøvrig flyttet over på en 83 mod 323i som skal være i meget god form, men den står i en løe i rogaland.

Alpina front + vinge bak

Alpina felger 6, 7 *15"

Alpina ratt

Recaro stoler

Side skjært er fra Kamei

Jamex fjærer

Koni dempere

gy1j9zab8wqk9xhwkwdb.jpg

gy1j9zab8wqk9xhwkwdb_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hang vertfall på kjøleskapet her mens jeg pussa opp min e21...:) ble ikke akkurat veldig lik,men greit å ha rom for forbedringer fremover...;)

Du får jo en skikkelig forbedring under panseret så jeg.. Jeg hadde en 1990mod M3 for noen år siden med den 214hk motoren,er en fin motor det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...