Gå til innhold

Strøkne Alu-Dører e36 coupè/cab-2500kr! SOLGT!


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Estorilblå dører fra e36 M3 coupè selges, mangler deler av vinduheismotor på den ene døren, men ellers skal alt være der!

Forrige eier sa dem var i aluminium, men det kan ikke jeg svare på, er ihvertfall ikke rust på dem!

GI BUD! sendes ikke...

Edit: JA det er aluminiumdører!

Her er noen bilder, beklager dårlig kvalitet, men dørene er strøkne!

hk1x8aongi2lfbdlqvam.jpg

z2bhctp7yx88p1yv005v.jpg

0xt8nocgazw0v23ju9ew.jpg

6nhrat4mbre0srsa1ff8.jpg

aiuk4rizxsr84us813us.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Estorilblå dører fra e36 M3 coupè selges, mangler deler av vinduheismotor på den ene døren, men ellers skal alt være der!

Forrige eier sa dem var i aluminium, men det kan ikke jeg svare på, er ihvertfall ikke rust på dem!

GI BUD! sendes ikke...

Magnet is the shit! :)

Edit: ops.., sv90 var visst raskere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilder lagt ut, men di ble veldig dårlige.. Men dørene er i meget bra stand eneste å utsette på er at dem trenger enten ny lakk eller polering for å få bort diverse "lagringsriper"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nyskjerrighet, er disse fra høyre styrt eller venstre styrt bil?

hehe, dem er fra en englandsk høyreratta 3.2 liters M3! så du kan se på bilder at det kunn er hull til nøkkel på høyredøra, så dem må byttes dersom du ikke vil låse bilen på passasjerdøra :P

Er det negativt at dem er fra høyreratta bil btw?

edit! når jeg tenker meg om må det vell legges om på elektronikken til justering av speil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nyskjerrighet, er disse fra høyre styrt eller venstre styrt bil?

hehe, dem er fra en englandsk høyreratta 3.2 liters M3! så du kan se på bilder at det kunn er hull til nøkkel på høyredøra, så dem må byttes dersom du ikke vil låse bilen på passasjerdøra :P

Er det negativt at dem er fra høyreratta bil btw?

edit! når jeg tenker meg om må det vell legges om på elektronikken til justering av speil også!

Ja, må legge opp ledninger til speilet på nytt. Jeg satte mine på en 93 mod og derav gamle dør heiser o.l. så jeg flyttet enkelt og greit over ledningsnett og heiser+ dør låser. Var egentlig greit å gjøre pluss da slipper man å kode om nøkler o.l.

Vil på det sterkeste anbefale kjøp av alu.dører. Null rust og 17Kilo spart per dør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...