Gå til innhold

E32 "bbs rs", nye bilder s. 2


 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg for en tid tilbake en E32 som skulle bli vinterbil. Det ble den tydeligvis ikke :) Lagde meg en prosjekttråd en gang tilbake, men mistet fort interessen. Bilen er i dag på veien, men er enda ikke ferdig. Tok noen mobilbilder av den nettopp, for å sjekke interessen! Legg fra deg en kommentar, ris og ros blir mottatt med takk :)

zbjvhtvumqt7obe2fk0a.jpg

De andre bildene virker ikke :S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer seg :D Videre planer er å brette inn kanten bak slik at jeg kan slippe den lenger ned :) Slik den står nå er det ET -10 bak. Mangler jo også lister utvendig, noen skikkelige stusser/eksos, grøftelys og et skikkelig interiør med stereo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha mer gummi på felgene og spaces litt ut fremme! ^^,

Slik den står nå er det ET 0 foran, orker ikke mer spacer enn det :P Men ja, ser hva du mener.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Varmer :D Skal prøve å få valset litt i dag, få den lenger ned og få ut noen nye bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha mer gummi på felgene og spaces litt ut fremme! ^^,

Slik den står nå er det ET 0 foran, orker ikke mer spacer enn det :P Men ja, ser hva du mener.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Varmer :D Skal prøve å få valset litt i dag, få den lenger ned og få ut noen nye bilder :D

Har du valse? Skulle lånt meg valse slik at jeg kunne fått min lengre ned også :P

Kommer du på treff idag eller? kl20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha mer gummi på felgene og spaces litt ut fremme! ^^,

Slik den står nå er det ET 0 foran, orker ikke mer spacer enn det :P Men ja, ser hva du mener.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Varmer :D Skal prøve å få valset litt i dag, få den lenger ned og få ut noen nye bilder :D

Har du valse? Skulle lånt meg valse slik at jeg kunne fått min lengre ned også :P

Kommer du på treff idag eller? kl20

Neei, må få lånt meg en :/ Skrik ut om du finner en som låner vekk, haha!

Åååh, skulle sett det før. Hvor er/var det treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...