Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Her starter 316 med en tråd med et bra potensiale. Liker tankegangen med en slik tråd, uavhengig bilmerke og type som måtte dukke opp. Og allerede 2 av kommentarene er personlige meninger om Volvo. Har dere ikke noe trådrelevant å komme med, hold dere unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innlegget mitt bedre nå Stephan.s? meningen min om Volvo står jeg for. men var kansje ikke rette tråden å skrive det i. Så tar til meg den ;) Den 02,n jeg la ut link om over her har jeg virkelig kunna tenkt meg. Eneste jeg ikke likte med den var de E36 stolene. Men syns bilen var knallpen :) Så løp å kjøp folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvoen var jo ekstremt original og hel da,folk kan si hva de vil,men den bilen der hadde vært gull å kjøpe som bruksbil/prosjektbil/herjebil.

Siden den står til salgs i Ski,tipper jeg en av de lurvete kompisene til fetter'n min i Tomter kommer til å kjøpe den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var rimelig billig ja! Skal faktisk oppi traktene der på jobb etter påske. Hadde vært greit å tatt den med hjem :lol:

Eller at du kan kjøpe den for meg å levere den i Trondheim ;):lol:

Ja, det er ikke noe problem i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den volvoen jeg! :) Utrolig strøken og orginal, hadde vært gøy å ha en sånn i grunnen men så var det dette med plass og kvinnfolk da, pluss alt det andre man gjerne skulle hatt :wink:

Enig jeg har ikke noe spesielt forhold til volvo, men den der syns jeg fortjener bedre enn å bli herja i hjæl. Noe den helt sikkert kommer til å bli :o

Jeg ser ikke noe problem i å poste andre biler enn bmw så lenge det er ordentlige kupp. Greit det er et bmw forum, men de aller fleste her interiserer seg for mer enn bare bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...