Gå til innhold

Slappe tilstander!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er bra forum :wink: en lærer en del om bil, og kommer vekk fra tanker ang trimming som fks filter + potte gir 20 hk ekstra :wink:

Det er mange jord nære mennesker her, og få spydigheter . Det er noe jeg setter utrolig stor pris på, spess når jeg sliter veldig med og skrive Norsk selv.

Dette tar seg opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivingen din er da helt ok? Eneste er noen og/å-feil ;)

Blandt annet.

Roter med ord av helt snodige grunner. Pluttselig kan jeg ikke skriver ordet, andre gannger uten problemer. Fant aldri ut av det på skolen heller :cry: Naturafag, matte , engelsk, samfunsfag og alle andre elektro fag gikk helt ok, men ikke og skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
:x

Enig. Og ingen har svart på mitt spm. ang oljelekkasje. Er den så dårlig forklart da?

Dette begynner å bli gammelt, men etter å ha forsøkt i tyskland kom svaret raskt. Det er olje-trykk føler/giver som lekker. Oljen følger plast strømpa som ligger utenpå ledningen til bryteren og løper langs hele toppen på blokka. Lekkasjen kommer da ut i andre enden av blokka. En liten enkel feil som satte fast de fleste BMW eksperter jeg var i kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:x

Enig. Og ingen har svart på mitt spm. ang oljelekkasje. Er den så dårlig forklart da?

Dette begynner å bli gammelt, men etter å ha forsøkt i tyskland kom svaret raskt. Det er olje-trykk føler/giver som lekker. Oljen følger plast strømpa som ligger utenpå ledningen til bryteren og løper langs hele toppen på blokka. Lekkasjen kommer da ut i andre enden av blokka. En liten enkel feil som satte fast de fleste BMW eksperter jeg var i kontakt med.

Tror det var en M3 her inne som hadde samme probl. for kun kort tid siden :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Skrive noe for å bare skrive noe*

Nå som jeg ikke er BMW eier skriver jeg skjeldent her inne.

Men visst det er noe trøst er jeg innom å leser hver dag.

Men nå syntes jeg det akkurat er passe med ny oppdateringer.

Kan jo ikke bli for mye . Får jo ikke med meg alt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...