Gå til innhold

Mange heftige BMW filmer


Gjest te em
 Share

Anbefalte innlegg

M5en er "familiebilen" hans, og er mye modifisert på alle områder utenom motoren. Den har altså verken twinturbo eller 900hk. Alt han har gjort er å chippe den og hive på Ferrita effektanlegg, så den har sannsynligvis 400 og noen hk (bremsa til 399hk før endringene). Han kjørte 13.16@170km/t med den på 402-meteren i mai. Målet er å komme ned på 12-tallet før han gir seg, og det skal det ikke noen twinturbo til for å klare.

Jeg tror uansett ikke han ville prøvd å lure noen som helst. Det har han ingen grunn til. Dessuten ville man sett at det ikke fantes noen turbo på den bilen bare ved en 2-sekunders titt under panseret. Og det ville nok vært nok av folk der som kunne avslørt en slik bløff. :)

Men tingen er... Er dere sikre på at dere fikk med dere alt han sa?

Han har nemlig en bil med twinturbo og opp mot 900hk, men det er ikke M5en. Det er denne Porschen her:

aaa.jpg

Kanskje det var den han snakka om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg direkte hørte ikke samtalen da, det var kompisen min som prata med han, som fortalte meg, jeg var opptatt av bilen.

Den fine lakken, de felgene, eksospotta.innvendig damn it, hvor mye kosta bilen og det andre han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har i mange år vært en kjent profil i bilmiljøet i Sverige. Har en finger med i spillet i GIS-filmene, og var vel kanskje den som starta Cosworth-epidemien i Norge og Sverige... :)

Han driver et firma som selger trimchips og slikt, og har nok i tillegg fått ganske mye på bilene sine sponsa.

Qraftwerket i godt driv: http://194.52.202.64/bmwm5/qraftwerket.wmv (2.2MB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
når hadde quarnis porschen opp mot 900 gamp? overkant av 500 skal det være såvidt jeg husker, går såvidt bedre enn audisentrum sine audi 80 med 450 gamp.....

Han har vel aldri sagt noe konkret om effekt, men de snakker om 7-800Nm.

Den gjør 0-100 på 3.7 sek og 0-200 på 9 sek, og har toppfart på 330km/t+++ med "riktig" utveksling. Med 1200kg og de vingene den bilen har tenker jeg det skal mer til enn 500 gamp for å klare det.

Når man leser mods-lista skjønner man uansett at det sannsynligvis er snakk om mer enn 140 hester mer enn originalt (den har 360hk originalt). Og ikke glem lystgassen.

Audien til Audisentrum går bra den, men klarer den virkelig tilsvarende tall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel aldri sagt noe konkret om effekt, men de snakker om 7-800Nm.

med 7-800Nm går det jo ganske heftigt uansett... jeg leste nettop i et bilblad der det stod noe som at han aldri ville oppgi noe effekt, men jeg vil tippe han har rundt 6-700 ca.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...