Gå til innhold

Navigasjon i BMW


Anbefalte innlegg

Stilige greier. Hva koster noe slikt hvis det IKKE hadde stått i demobil? Høres dyyyrt ut.

Du kan jo f.eks koble til GPS, så får du navigasjon, og kan i tillegg f.eks plotte inn fotobokser og lignende. Det er flere som har PDA+GPS med koordinatene til fotobokser for hele landet i bilen sin... :)

Selvfølgelig er det GPS innebygd i denne.

Navigasjon osv osv...men det høres sykt bra ut da...skal plotte inn alle fotobokser i norge...det blir jo siinnsykt bra da...

jeg fikk det laaangt under halv pris...full pris var 19990 +mva!

flere forslag?!?

det er med programvare for gps'en og kart program! det er gps antenne også med!!!

Jeg får den til helga så nå har jeg lyst på maasse forslag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Gr.:)

Du snakka på ferdige posisjoner til f.eks alle fotobokser i Norge.

Har du peiling på hvor jeg kan laste ned alle posisjonene?!?!

Veit du om jeg kan lage en slags kjørecomputer med denne pcen, kjøpe tempraturmålere som jeg har ute, inne og på motoren feks. finnes det temp måler som man kobler på pcen?!!?

Og andre tøffe ting man kan få til?!?

Det som er mest intr. er jo de pos. for fotobokser da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempmålere burde ikke være noe problem, men vet ikke hvor du kan få tak i. Beste hadde sikkert vært å høre med noen teknohuer som kan lodde og herje litt selv. :)

Angående koordinatene så vet jeg at et par i BMW-klubben hadde disse, men jeg husker ikke hvem det var. Skal se om jeg kan finne det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempmålere burde ikke være noe problem, men vet ikke hvor du kan få tak i. Beste hadde sikkert vært å høre med noen teknohuer som kan lodde og herje litt selv. :)

Angående koordinatene så vet jeg at et par i BMW-klubben hadde disse, men jeg husker ikke hvem det var. Skal se om jeg kan finne det igjen.

det hadde vært utrolig bra!!!

si fra med en gang du får tak i noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
Nå har jeg endelig fått svar:)

Da fikk jeg kjøpt meg en pc til bilen. Fikk alt samlet for 10.000,- inkl en 7,5" touchskjerm. Da har jeg navigasjon, dvd, vcd, svcd, divx, og tja...det meste som du får trøkt inni en pc:)

Da blei bilen min en multi bil:D

Det blir så fett....bilder kommer bilder kommer:o)

Noen som har noen fete tips om hva jeg burde skaffe meg til pcen?

Har alt ett webcam som blir brukt som ryggekamera, også ett webcam jeg kan bruke for å ta opp film når jeg kjører!!!

Sikkert masse fete ting jeg kan koble på enten com porten eller paralell porten:) (Er jo også USB porter på pcen så klart)

Er det noen her som har noen forslag så tell me:)

Mega bra .... dette vill jeg ha men er det noen som har link til noe sån data til bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...