Gå til innhold

Bilder fra Gatebil på Våler


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Da er årets første Gatebil unnagjort. Denne gangen var det Vålerbanen som fikk æren. Det skal etter sigende ha vært mye gromt både i depot og på banen, og enda mer dukker nok opp på neste Gatebil som blir på Rudskogen i juli!

Blant nybyggene som dukka opp på Våler i helga var Vidar Strand (VS Motor) med sin nybygde E34 M5. For noe over en uke siden bremset den 1033hk/1095nm ved 1.2 bar, og med så lavt ladetrykk er naturligvis planen å skru opp litt til! :twisted:

Det var også annet gromt å se:

gatebil_vaaler_2004_014.sized.jpg

Denne har 800 (ryktebørs)hester. Kanskje noen kan avkrefte/bekrefte dette? :)

Til og med en Neon ser ut til å ha vært til stede!

gatebil_vaaler_2004_033.sized.jpg

:)

Flere bilder er nå på plass under Happenings, og det er nok en gang Kjetil Olsen som har sendt inn et lass med bilder. Så tusen takk til ham! Tar gjerne imot fra flere - både av dette og andre arrangementer. Alt som har med motor å gjøre!

Nå har også Johnny Bjørnerud sendt inn masse bra bilder fra treffet - blant annet av girkassehavariet til Vidar Strands M5 (1000-hesteren nevnt lenger oppe). Så tusen takk til ham også!

Her er alle bildene: http://www.bmwguiden.no/album/?id=gatebil_vaaler_mai_2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp* er ikke alle disse treffene like da? :roll: Mr. XXX har trimmet 240'en sin opp i en halv milliard hk (den holder ikke i 5 min før noe ryker selvsagt), Mr. XXX nr. 2 har dyttet plast for hundrevis av tusen på bilen sin og så har vi bøttevis av fjortiser som går fra den ene overstyla bilen til den andre og skriker, "sjekk den'a! SÅ FET!"

:twisted::twisted:

Neida, er med jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder fra søndag som jeg bare måtte legge på brukergalleriet sammen med bilen min! Gatebil er konge!! :headbang:

Trykk på bildet for å komme til galleriet!

Bare si fra hvis bildene tar for stor plass Gunnar. . :mrgreen:

Ellers var det mye bra bilder fra før her :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Overskriften sier "Bilder fra Gatebil på Våler" - jeg kan ikke se at det er feil.

Innlegget begynner med "Da er årets første Gatebil unnagjort" - også det stemmer!

http://www.gatebil.no:

Terminliste 2004:

21-23/5 | Vålerbanen

Treff/banekjøring-

Gatebil Racing Serie

9-11/7 | Rudskogen

Treff/banekjøring-

Gatebil Racing Serie

14-15/8 | Nærbø

Gatebil Racing Serie

17-19/9 | Rudskogen

Treff/banekjøring-

Gatebil Racing Serie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...