Gå til innhold

E30 M3 trim


OCK-Racing
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har en 220 hk s14 motor jeg også vil gjerne få litt mer ut av. det jeg også lurer på er hva slags motor min er for den har 220hk orginalt, er 2266ccm3 og ikke 2302ccm3 som resten av m3 ene jeg har sett er. det er heller ingen evo2 motor jeg har. som jeg vet da.

men hva kan gjøres for å få mer ut av den?

den er portet fra før, har tenkt å "ta ut litt til" da det er igjen en kant som hindrer bedre flow.

har også tenkt på kammer(er dette dyrt?), og en skreddersydd chip fra flissundet/eller dataprut,supersprint eksosanlegg skal jeg ha på. grenrør har jeg tenkt å få sveist med kanskje litt grovere rør.

ellers har jeg vurdert carbon boks.

er det noen vits å gjøre noe med "bottninga"? balansere veiv f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet om Köhler trimkam til S14 billig til salgs (2500,-). Kanskje det kan være av interesse? Det er ihvertfall veldig rimelig...

220hk S14 er vel Evo-motor.

men det er jo ingen evo2 bil jeg har. toppdekselet har heller ikke de fargene evo moptoren har. skjønner ikke det her.

Noen som vet?? 89 mod 220hk 2266ccm3. ..

de kammene og chippen var jo billig. men er jo brukt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo ingen evo2 bil jeg har. toppdekselet har heller ikke de fargene evo moptoren har. skjønner ikke det her.

Noen som vet?? 89 mod 220hk 2266ccm3. ..

Har ikke sagt at du har Evo 2 heller. Sport Evo 2 har 2.5-liter på 238hk. "Evo 1" har 220hk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som heter sport evo 2! Du har evo1(200 hk,evo2(220hk) og sport evo(238hk)

Eh, 2ern skulle selvfølgelig ikke vært med der.

Og huff, stygg blingsing på resten også. Evo 2 har 220hk ja. Riktig det.

OCK-Racing, Finn de siste syv tegnene i chassisnummeret, så får vi i det minste svar på hva den var originalt. Hvis ikke det stemmer overens er det vel bare å høre med godeste "Racing" (forrige eier) om han vet noe mer om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...