Gå til innhold

Bytte min E30 M3 mot E36?


jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har prøvd og sendt han mail på det.. 100 000 er veldig mye..

Min 320 i er helt grei.. Alt tekknisk bra, men litt stygg i lakken, pluss at begge fram dørene trenger ny sikaflekks og puss fra insiden, forige eier har ikke akkurat vasket der for og si det sån !!

Men ja.. Jeg ga 60 000 kr for en 320i , det er tross alt en 15 år gammel bil så kan ikke forvente gull og grønne skoger, så prisen er ok. Men bytte over til en m3 som var en 320 som er enda eldre? 20 000 i mellom max..

Blir nok 320'en 1 år til, så vi er 2 med intekt istede for 1. Så blir det m3 .

Men en bil som er så gammel, tja.. Orginal og strøken med stor S !! kansje 100 000 ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 er den ikke verd lell..

fin bil..men er den 100% strøken og godkjent er den verd 80-85.000,- ca..så skulle jeg bytta skulle jeg hvertfall hatt 50.000,- i mellom.. eller eventuelt selge min først for så å kjøpe den for 80 eller noe.. meeeen..lite sugen på å selge før sommeren lell når bilen min er nybygd og påkostet like mye som den der er verd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjenning kan jeg ordne. Det er M3'en som har gått 97 000, ikke 320'en. Den er "komplett ombygget", altså absolutt ALLE deler er fra M3.

Prisen kan diskuteres, det er greit, men er det noen her som virkelig er interessert i å bytte da?

Som sakt er det stoffseter, noe som gjør at bilen er betraktelig lettere enn med skinn ;) Førersetet er ganske slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke med noe dokumentasjon nei.

Siden det ikke er jeg som har utført arbeidet med ombyggingen, er det vanskelig for meg å si hvem og hvordan dette ble gjort, men jeg vet at den er skjøtet fra motorrommet.

Det jeg har gjort med bilen er:

* satt på 18" M5 felger

* montert sparco pedaler og girkule

* Byttet tempføler

* Byttet div. reimer

* nye fjører

* fikset alt det elektriske (funket ikke når jeg fikk bilen)

Bilder kan godt sendes på mail. Har fler på lager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjenning kan jeg ordne. Det er M3'en som har gått 97 000, ikke 320'en. Den er "komplett ombygget", altså absolutt ALLE deler er fra M3.

Prisen kan diskuteres, det er greit, men er det noen her som virkelig er interessert i å bytte da?

Som sakt er det stoffseter, noe som gjør at bilen er betraktelig lettere enn med skinn ;) Førersetet er ganske slitt.

Er interessert ja, men er avhengig av at papirene på godkjenning er i orden.

Har selv en 325i -92 modell som jeg kanskje kunne tenkt meg å bytte i..

Kan du sende meg litt flere bilder på mail?

Motorrom, interiør, bagasjerom.....osv...

Er det rust noen plasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjenning kan jeg ordne. Det er M3'en som har gått 97 000, ikke 320'en. Den er "komplett ombygget", altså absolutt ALLE deler er fra M3.

Prisen kan diskuteres, det er greit, men er det noen her som virkelig er interessert i å bytte da?

Som sakt er det stoffseter, noe som gjør at bilen er betraktelig lettere enn med skinn ;) Førersetet er ganske slitt.

Er interessert ja, men er avhengig av at papirene på godkjenning er i orden.

Har selv en 325i -92 modell som jeg kanskje kunne tenkt meg å bytte i..

Kan du sende meg litt flere bilder på mail?

Motorrom, interiør, bagasjerom.....osv...

Er det rust noen plasser?

Jeg skal få sendt noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...