Gå til innhold

Nå selger jeg E30 M3'en!


jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke tenkt til å gi noe imellom nei. Er mange E36'er til salgs for under 100 000 :D

Men det siste som ble skrevet av bjirn skjønte jeg ikke :?

klart det er mange til under 100.000,- men få coupe`er og få med noe særlig motor som ikke er gått 200.000km+..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e36 er en gammel bil, bedre å kjøpe en med ærlige 250 000 på enn en med uærlige 160 000...

Ikke meningen å ødelegge salgstråden :) burde vel igrunn fått en admin til å skille ut pisspreiket til en egen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e36 er en gammel bil, bedre å kjøpe en med ærlige 250 000 på enn en med uærlige 160 000...

Ikke meningen å ødelegge salgstråden :) burde vel igrunn fått en admin til å skille ut pisspreiket til en egen tråd?

heh..min er gått 160 Ærlige faktisk så ikke prøv deg :P Er ikke noe problem og finne ut nøyaktig km.stand på en E36 heller hvis man skal kjøpe seg :)

men M3`n som er temaet her..forr all del..fin og interessant bil..hadde jeg hatt salget mitt i boks hadde jeg nok kjøpt den..kosta på nytt interiør kanskje men ellers topp bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja. min er kansje verd mer enn 55000 kr også. det er bare prisen jeg har den til salgs for, osm jeg ser som rett pris på bilen. visst jeg hadde satte den til salgs til 90000 og spurt om du ville bytte er det ikke sikkert du hadde vert så skeptisk :)

mange biler som står til salgs til alt for høy pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ordne godkjenning før salg, så vil det sikkert øke interessen betraktelig, samt øke verdien på bilen du vil selge.

Og som bjirn sier, det er billig å forsikre den som 320 helt til du kræsjer. Da blir det svindyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...