Gå til innhold

Vurderer og selge "barnet" mitt til fordel for M3


Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

Neeei, nå ble jeg skuffa..... :(

Du kan da ikke selge DEN bilen :P Men viss du nå gjør det allikevel, så må du vertfall finne noen gode nye eiere til den...Og for all del ikke selg den til utlendinger som skal ha bilen kun for show-off og for å trekke fjortiss tøs!!!! :twisted:

kommer nok et nytt fadderbarn skal du se ;) Å noe jævla utlending som dynker bilen i hvitløk kommer ikke på tale!

Selger kun til noen som tar vare på den hvis ikke beholder jeg den bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

egner seg ikke..? Selger ikke bilen min til noen utlendinger..enkelt og greit.. Som Aguilera sier..bilen skal tas godt vare på...og dvs ikke brukes opp av "de" som kjører rundt til alt faller sammen på bilen og mer opptatt av og plukke opp fjortisser enn og ta vare på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakar han som skal selge denne bilen! Er det så nødvendig å skrive masse piss i denne tråden hvis man ikke er int. i bilen?

Vet selv hvor frustrerende det er. Men det positive er jo at posten ligger høyt opp på sia da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt sammenhengen mellom å være utlending og ikke ta vare på bilen jeg..

Tingen her er vel det at det finnes en grunn til at BMW har fått tilnavnet "pakkistralle"..... Og slik vil vi ikke at bilen vår skal ende opp...vil vi vel?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt sammenhengen mellom å være utlending og ikke ta vare på bilen jeg..

Tingen her er vel det at det finnes en grunn til at BMW har fått tilnavnet "pakkistralle"..... Og slik vil vi ikke at bilen vår skal ende opp...vil vi vel?? ;)

faktisk en av grunnene til at jeg ikke kjøpte E36 :cry:

det er en sinnsykt sprek bil men alle utledningene som bor her kjører E36, og jeg vil ikke bli blandet med dem... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å trekke fjortiss tøs!!!! :twisted:

Hva må til her..? :lol:

Hehehe...skamfet BMW, svære gullsmykker og pakkisdialekt :P

Ok, nå har alt folk sporet av her.. så må bare spørre om en ting jeg har lurt på leeeenge :

Aguilera, er det bildet fra Deiligst.no ? synes jeg skimta signatruen derfra nederst på bilde ... har tenkt på det hver gang jeg har sett det , og du vet sikkert selv hvor irriterende det er når en tanke brenner seg fast uten at du får svar på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig Divine..det bildet der har jeg sett en plass før ;)

søt jente hvertfall :klemme:

men..Bump! løp og kjøp folk :lol:

He he, det er det , uten tvil søt jente , Selv om jenter av typen:" poster seg selv på nett for og skryte av hvor fine de er", ikke akkurat er min type jenter ;) Ikke ta dette pers Agi , det er jo mange som også bruker den siden kun for og legge bildene andre steder på nette etter på, og du virker jo ikke akkurat som en hjerne død bimbo ! det er ikke i min intesjon og slenge dritt eller påstå noe om en person jeg ikke skjenner!!

Har bare lurt meg grønn på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahha...okei, denne tråden har sporet nok av fra før så here we go :

JA, det bildet ligger på deiligst + endel andre bilder som har ligget der i snart to år... jeg har faktisk ikke vert inne på den siden, siden en eller annen gang ifjord for å legge ut et bil-bilde og bruke det en annen plass da jeg ikke har hatt digital kamera før nå...

Så jeg ligger ikke der for å skryte eller noe som helst, la bildene ut for leeeenge siden bare for kødd, og har glemt av at de ligger der, så jeg skal straks gå in og slette slik at ingen flere tror at jeg er en "blond, bimbo, skrytepave eller bare en oppmerksomhets syk dame :P"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg ligger ikke der for å skryte eller noe som helst, la bildene ut for leeeenge siden bare for kødd, og har glemt av at de ligger der, så jeg skal straks gå in og slette slik at ingen flere tror at jeg er en "blond, bimbo, skrytepave eller bare en oppmerksomhets syk dame :P"

Ingen her som tror det, Aguilera :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...