Gå til innhold

Vurderer og selge "barnet" mitt til fordel for M3


Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hahahha...okei, denne tråden har sporet nok av fra før så here we go :

JA, det bildet ligger på deiligst + endel andre bilder som har ligget der i snart to år... jeg har faktisk ikke vert inne på den siden, siden en eller annen gang ifjord for å legge ut et bil-bilde og bruke det en annen plass da jeg ikke har hatt digital kamera før nå...

Så jeg ligger ikke der for å skryte eller noe som helst, la bildene ut for leeeenge siden bare for kødd, og har glemt av at de ligger der, så jeg skal straks gå in og slette slik at ingen flere tror at jeg er en "blond, bimbo, skrytepave eller bare en oppmerksomhets syk dame :P"

he he he.. som jeg sa.. Ikke meningen og erte deg eller anntyde noe som helst siden jeg ikke kjenner deg :wink: .

Pluss jeg nevnte jo muligheten for at du hadde benyttet siden for og bruke bilder annet sted på nette :wink: Har bare lurt på det over lengre tid, og måtte bare spørre for og få sjel fred :D

Ikke mange jenter her inne , så vi får ta vare på de få vi har !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok mange gutters drøm, Aguilera.... Hehe.... Bilinterresserte damer er ALLTID tøft/morsomt, da slipper vi gutta å tone ned bilpratet hele tiden..... Det er jo en kjennsgjerning at vi gutta snakker bil/motor og damer hele tiden.... :wink::)

Og tilslutt: :klemme: Den er til deg fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne gjærne sett noen nye bilder da?????? ;)

Den slenger jeg meg på jeg oxo Kjell Rune.

Og Aguilera, godt Kjell Rune var inne på siden og lastet ned bildene av deg så vi fikk de før du sletter de.. :) Hehe, nei da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhe, ska sei d kom skryt nå da :D Kom meg forresten ikke in på den siden, så de blir vel liggene litt til de bildene, men det var en bra ide det Custom... Kun BMW som tenner meg ;) Får finne frem latex klærne og tilbehør til bilen kommer hjem igjen på onsdag :P hehehe.... (d va en kødd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...