Gå til innhold

BMW E30 Touring Hartge edition


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå begynt og fikse på touringen min og skal gi den diverse oppgraderinger..

Sveise noen pittesmå rust hull.

Bredde bilen foran og bak.

Sveise inn lufting til bakbremser og noe ekstra luft til luft filteret.

Bytte til ventilerte og større bremser rundt om.

Alt understell blir pulverlakkert blått.

Ny lakk på den utvendig og innvendig.

Front, sideskjørt og heck fra hartge.

Hadde håpet og kunne finne meg ett sett med Hartge felger til e30.

Interiør skal skiftest til sports skinn fra Hartge.

instumenter kommer fra hartge med 300 oppgradering.

Det blir og montert alt utstyr tenkeli til e30.

Stor kjørecomputer

Aircondition

Crus controll

Orginal BMW Telefon

el vindu og takluke.

Bilen blir sort metallic som den er nå med sadowline sotete lykter rundt om blink og kjørelys og grøfterse og skal få lyseste filmen på rutene pålagt på ett sted dem kan d.

M5 en er forøvrig til lakking av M5 fangere, sideskjørtene og for og fjerne rusten bak nå for tiden så jeg kjører hiace. he he. :)

bilder kommer opdaterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Alt understell blir pulverlakkert blått....

Noe ala dette har jeg også tenkt på. Sandbllåser du diff, fjørbein, akslinger og alt for deretter å lakke direkte etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fikk vi blåst bilen helt rein under og plukket av skjermene og der var kun 2 bittesmå rusthull.. jippi. :) d betyr att d blir mindre jobb enn forventet. understellet blir blåst rent ja og lakket i pulvermaskinen.

breddingen blir vel bredere skjermbuer forand og bak. blir kappet opp og sveiset bredere og valset. noe som gir en breddet skjermbue. alla e46 m3. :)

motoren skal byggges som en høycomp motor med ett slagvolum tett oppunder 2800ccm med kvassekammer og grenrør og portet innsug. regner med rundt 220++hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d må du vel ja..

har bestilt orginal soted lykter forand nå og begynt og demontere interiøret... gleder meg til og beggyne og fylle den med nois killer så den blir stille inni med det kozlige ac-snitzer eksosanlegget. er bare så sinnsyk fet lyd av den eksosen der ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir nok noen bilder snart. henger litt etter her bar. er ikke gøy og ta bilder før man har noen goddi deler og vise til. :) men jeg skal prøve og får gjordt litt i helgen og tatt noen bilder da..

finner ikke igjend digitalkamera heller så jeg må kjøpe meg nytt.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så veldig. :)

kjøpte hartge interiøret i dag og det skal leverest til shinig og noe ommsying. okseblod farget skulle jo passe bra i den sorte bilen skulle man tro. hva tror dere da?? bedre med sort?? vil enkli ikke ha sort siden alle andre som har skinn har d. blir eventulet sort med hartge striper sydd inn på langs i interiøret(som alpina) liksom. d hadde kanskje vært grommest. dørsidene blir også trekt i skinn og sydd med hartge fargete sømmer. gleder meg til jeg får d tilbake fra sying jeg ass. :) tror dette kan bli kjempe bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...