Gå til innhold

Gjennomført 97 mod.E36 328coupe GJENNFUNNET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

jeg og kan jo blande meg litt her... jeg kjørt en gang med warsteiner mot en 328 e366 i sandnes som var chippa... og jeg ble ganske spak selv. den bilen funka pokkern meg godt. jeg la meg i støvet for den ja... ikke d att jeg hadde noen problemer med og passere på sleng da men ;) jeg trodde d var en m3 ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kremt. M3 gjør o-100 på 5,6 sekunder. selvfølgelig vil en korrekt beskrivelse av åssen det gikk legges ut på bimmers.no

ja vi mailes nærmere. :D

He he :wink: Jeg skal vel til dine trakter rundt helga eller til neste uke tenker jeg.Jeg er jo litt avhengig av at det ikke er alt for vått/regner,du har jo sperre som hjelper deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvilke idioter sammenligner ifra 0-100!!!! ](*,)

Sammenlign heller 100-200kmt eller 220 kmt. Se hvor sprek 328en er da!

Ifra 0-100 skiller det 1-1,5sek på de to bilene, det er ikke mye. En 3,0M3cab skal gå på rett over ca 6 sek til 100.

En annen ting er at det er utrolig morro å lese om folk som tror at en bil med 100 hk mere ikke er sprekere enn sin egen..!!! 100 hk har litt å si for ikke snakke om 50Nm ekstra, det hjelper også litt.

Hvordan ble 0-100 målt på 328en?, med stoppeklokke? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er at det er utrolig morro å lese om folk som tror at en bil med 100 hk mere ikke er sprekere enn sin egen..!!! 100 hk har litt å si for ikke snakke om 50Nm ekstra, det hjelper også litt.

Hva går best av en Lotus Seven med 150 hester og en bmw 520i med 150 hester?

Jeg synes ditt utsagn var mye mer idiotisk enn dem som mener at 100hk ikke nødvendigvis betyr noe.

Hvorfor er det mer interessant med 100-200 enn 0-100. Man kjører jo oftere i 100 enn 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...