Gå til innhold

BMW med 35000km 1992 modell


venture2076
 Share

Anbefalte innlegg

Eg savna egentlig berre takluke. Men eg har blitt vant med at eg ikkje har det so det går greit. Resten kan eg klare meg uten. Hadde kanskje også vore litt kjekt med en kjørecomputer. Einaste ekstra utstyret som er montert er varme i setene. Noko som eg aldri har brukt og eg forstår ikkje vitsen med å ha det montert. Aldri hatt problem med at eg frys der.... Eg ser på ekstra utstyr som kjekt å ha, men ikkje noko meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får'n først i dag eller torsdag. EU-godkjent. Den er faktisk regga i 1998. En BMW som BMW har beholdt eller ikke klart å selge. Men det er den siste 97 modellen de hadde. Den har visstnok kun gått 31.000km.

En ting er nå helt sikkert. Jeg har aldri hørt om en E34 som er 97 modell... Den kunne gjerne vært en overligger, men da ville jeg trodd at den var omtrent "råtten" den dagen den ble solgt.

Husker fra min tid der jeg jobbet på merkeverksted - overliggere var ofte mandagsbiler/problembiler faktisk.

Er den første gang registrert 1998, eller importert 1998? Tror du må ta deg en sjekk her i vognkortet, samt det hadde vært greit om du ville lagt ut chassisnr her - da kunne vi jo sjekka årsmodell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er 1995, min onkel er litt surrete. Bilen har gått 31.000km. Oljeservice lampa blinker rødt og jeg kan faktisk ikke finne en eneste service i heftet. Den trenger en total lakkering da det er riper på hver eneste karosseri del. Hva tror dere? Legger den ut på 90.000 på finn.no. Bilen er ribbet for utstyr. Kan flagge med servo og sentrallås, det er vel kun det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om den ikke har servicehefte ogservicelampa lyser rødt, kansje den har gjort det i mange år, bare dette føler jeg at sier noe om hvordan bilen er holdt, sa hadde jeg heller kjøpt en med 200000 på telleren med servicehefte, da vet man hva man har. nå fikke jeg sagt min mening :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er 1995, Legger den ut på 90.000 på finn.no. Bilen er ribbet for utstyr. Kan flagge med servo og sentrallås, det er vel kun det egentlig.

Hmm.. Ikke for å være vemmelig her, men lykke til... :?

Hey, hva tror du jeg kan få? Jeg bare spør. Derfor bruker jeg forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke noe tukling på den. Han er 79 og kjøpt den ny...

For meg virker det hele noe rart.

Bilen har snart vært av alle modeller fra 92-98.

Som jeg har sagt tidligere så tror jeg en pris rundt 50.000kr.

Å selge en lite utstyrt bil både når det gjelder motor og utstyr er ingen enkel oppgave. Hvis den er rullet under 40.000km og mer eller mindre må opplakkeres tyder det muligens på at brukeren(e) av bilen har vært uforsiktig og bilen er dårlig behandlet?selv blir jeg skeptisk når bilen har så lav km.stand. At eieren er en eldre mann behøver ikke å si at han ikke har fått justert tilbake km.telleren .Sier ikke at han har gjort det men det finnes mange "luringer"omkring i alle aldre. Mange vil nok stusse over bilens km.stand når de ser bilens utseende(slik du har beskrevet).

Uansett. Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, Stenshagen sier 50.000 de og så bra gjetta. Ikke noe tull med km.stand her, men ser alle poengene dine ellers.

Bilen er 1995 iht. vognkort.

Jeg har egentlig aldri sett det positive i at gamle tullinger har hatt bilen siden den var ny. Denne eieren er tydeligvis en slask som bare har turet og kjørt for å handle kneipbrød, og brydd seg null om vedlikehold. Han vet sikkert ikke hva det betyr å justere km-teller, så å antyde at det er gjort blir bare tull. Men en oppripet og dårlig vedlikeholdt 95 518i er ikke noe mer verdt i mine øyne enn et godt vedlikeholdt eksemplar av samme arten som har rullet 100.000km mer. kanskje til og med mindre. Regn med at ALT av gummi må byttes på denne bilen. Pluss på en skikkelig hellakkering så er man i gang... Jeg anslår verdien til ca.40K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask, tullinger og spekuleringer om justering av kilometerstand, dette blir hyggeligere og hyggeligere.

Snakket med Stenshagen, Alf Lie og Autozentrum. De sier mellom 55-70. Skal ha service hos Alf og han sier at man kun skal ha en utvidet oljeservice for ingenting er slitt anser han. Ikke bytte plugger, og ingen foringer tror han er ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...