Gå til innhold

BMW med 35000km 1992 modell


venture2076
 Share

Anbefalte innlegg

Slask, tullinger og spekuleringer om justering av kilometerstand, dette blir hyggeligere og hyggeligere.

Snakket med Stenshagen, Alf Lie og Autozentrum. De sier mellom 55-70. Skal ha service hos Alf og han sier at man kun skal ha en utvidet oljeservice for ingenting er slitt anser han. Ikke bytte plugger, og ingen foringer tror han er ødelagt...

Hehe, har sett mange oldiser kjøre/bruke bil og de er stort sett slaskete tullinger bak rattet hele gjengen. Men du får beklage at jeg skjærte alle under samme kam og dro eieren av denne bilen inn under den kategorien. Men jeg skrev jo at det var usansynlig at km-stand var tuklet med. Men en bil med 35.000km på telleren som er fullstendig oppskrapet bærer jo ikke akkurat preg av å være godt vedlikeholdt. Det må du da være enig i. Og for at selgerne hos Autozentrum, Stenshagen osv skal kunne anslå pris skikkelig så må de SE bilen. Selge en fullstendig oppskrapet bil, det er ikke enkelt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for det, fått endel henvendelser på mail og telefon allerede så får vi se.

Skjønner ikke hvorfor dere mener den har så lav verdi. En bil med lav km. Alf Lie sier det er no prob.

De fleste på forumet her bruker jo tusenvis av kroner for å gjøre bmw'ene så harry som faen, og med lakk etc.

Men er man opptatt av en god bil med lav km, og gir faen i lakk, som en bil til kjerringa eller noe så tror jeg den har verdi.

Men, hvis ikke, som du skriver maks 50, så er jeg keen selv.

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke du sliter så mye foringmessig på den bilen, de er nok heile de... Klart, de er nok ikke så faste i fisken som nye foringer er, men kan glatt gå gjennom en EU-kontroll vil jeg tro.

Problemet med denne bilen er nok ikke dårlig lakk eller tvilsom kilometer eller gammel mann med hatt slik som flere prøver å poengtere her. Jeg tror nok heller at "518" ikke smaker helt i munnen på den fleste. Men det finnes de som ikke bryr seg med sånn, og det er vel den person som kjøper denne bilen til slutt.

Min personlig prisvurdering... Jeg tror du vil få mellom 50 og 60 lapper for den. Skal du få noe mer, så er det en som rett og slett ikke bryr seg om motorstørrelse - men syns det er flott med lav km.

Men dette er nå min mening, får du mer, så er ingenting bedre enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så solgte jeg en 1996 323i med litt over 30000km (Andreas: Korriger hvis jeg husker feil). Den hadde lite utstyr men fremstod som meget pen. NAF var heller ikke imponert og mente at denne ikke var verdt mitt prisforlangende på 110000 kr. Jeg solgte den for 101500 til Andy på forumet her og begge ble formøyd med handelen. Jeg var bestemt på å selge den før jeg risikerte og tape enda mer. Det er mulig jeg kunne fått mer ved å vente men jeg tok ikke sjansen. Jeg er ingen bilspekulant.

Endret: Handelen skjedde i februar dette år.

En ting er sikkert! Den bilen solgte du for billig! Så du prøvde å selge den lenge. Problemet tror jeg lå i bildene du hadde av bilen med de kjipe stålfelgene med kapsler. Med finere felger på bildene hadde du solgt den for langt mer. Får du stålfelger med kapsler på en E36 er den fort verdt halvparten omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...