Gå til innhold

BMW med 35000km 1992 modell


venture2076
 Share

Anbefalte innlegg

solgt for 73.000 uten service hos alf som planlagt.

Takk for gode tips og demotiveringer...

Nå får dere gå tilbake til deres ihjelkjørte og harry-styla biler.

God helg

Grattis! :)

Men det er da langt fra alle her som mente du ikke fikk så mye. Tror rett og slett ikke de som mente du skulle få så lite som 40-50k kan ha tenkt over hva man må ut med for å få det som finnes på markedet. F.eks. sammenlignet med en sliten ihjelkjørt '91-92 E36 318i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som nevnt tidligere så solgte jeg en 1996 323i med litt over 30000km (Andreas: Korriger hvis jeg husker feil). Den hadde lite utstyr men fremstod som meget pen. NAF var heller ikke imponert og mente at denne ikke var verdt mitt prisforlangende på 110000 kr. Jeg solgte den for 101500 til Andy på forumet her og begge ble formøyd med handelen. Jeg var bestemt på å selge den før jeg risikerte og tape enda mer. Det er mulig jeg kunne fått mer ved å vente men jeg tok ikke sjansen. Jeg er ingen bilspekulant.

Endret: Handelen skjedde i februar dette år.

Er ikkje det en 95 mod då? Km. standen var vel ca 45000. Syns det forresten var fint gjort å holde avtalen slik du gjor. Forsto det slik at du hadde muligheten til å selge den for meir etter oss var enig muntlig.

Ja, det stemmer det. Det ringte en fra Oslo som ville gi cirka 10000 mer og kunne betale inn samme dag. Men dette var etter jeg hadde godtatt ditt bud eller reservert den til deg. Ja, det var en 1995-modell. Det er jeg som roter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...