Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Ting ble ikke akkurat som planlagt denne julen heller.

Kjøpte meg en 524td e28,så det ble litt mekking på den også.Men nå er jeg så og si ferdig med den(må bytte clutch-pumpe),så da er det klart for å gi gullet litt omsorg også.Nyttårs-forsett er å kunne vie mer tid(og lyst) til min hjerte hobby.MÅ få med meg 2007 sesongen,(men er litt redd for at det smeller igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvor typisk er ikke dette.Denna uka hadde jeg mannet meg opp til å gå ut i den uoppvarmede garasjen,og hva skjer,jo kvikksølv på den sida av gradestokken der det er blått og står 20.

F#¤n i h#%/"=e, at ting aldri skal gå min vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha samme problem som deg, så jeg brukte ei helg på å henge opp preseninger og div isoleringsutstyr. Ble mye mer lunere og varmere. Samt at svære arbeidslamper hjelper litt på varmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå er toppen av,og synet som møtte meg var vel omtrent som forventet.

Har ikke tatt av bunnpanna for å se om råden har klart seg ennå,men håper å få gjort dette de nærmeste dagene.

Og nå,litt stemmningsbilder :cry:

Havari003.jpg

Havari002.jpg

Havari001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda... synd med stempla, men det lå jo i korta :( Har du funnet noe mekanisk feilkilde? Et ventilsete kan da ikke løsne av seg selv? Låsebrikker?

Men da blir det full oppbyggning i gjen da..(?). Håper jeg slipper å gjøre noe liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løsner ikke av seg selv nei,men hvis det går for varmt(lite bensin),så kan ventilseter løsne.

Dette kan jo være en gammel skade med snøball effekt.

Blir vel ikke så aller verst dyrt hvis veiva og sylinder veggene har klart seg.Topp har jeg allerede kjøpt inn,og stempel har jeg så jeg kan få lånt hvis det skulle være tomt på lager hos forhandler.

Har planer om å ta av bunnpanne og ta en titt i morra(2/3-07).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tittet litt grundigere,og det ser ut som resten nedi motoren har klart seg.Fant riktignok en del rester av stempel og ventil,men ellers greit.

Offerings to the god of speed:

Havari005.jpg

Havari004.jpg

Da er det vel bare å begynne å gjøre klart til å sette sammen igjen,og modifisere de delene som trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...