Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Veiva er tilbake,og monteringen begynner omgående(måtte bare få meg litt middag først).

Nye lager er inn-kjøpt,og alt skulle være klart(Bortsett fra at jeg må få kjøpt inn noe olje).

Da blir det spennende å se om det blir noe during de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiva er tilbake,og monteringen begynner omgående(måtte bare få meg litt middag først).

Nye lager er inn-kjøpt,og alt skulle være klart(Bortsett fra at jeg må få kjøpt inn noe olje).

Da blir det spennende å se om det blir noe during de nærmeste dagene.

Og du måler selvfølgelig alle lagerklaringer denne gangen? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OSS tok seg av dette.

Motoren er nå sammensatt(med unntak av brakett til dynamo).

Viser seg at jeg ikke har tilgang på verksted så jeg får satt nedi motoren før i morgen(lørdag 28 juli),men da blir det til gjenngjeld full fres,og med litt flaks,så kan jeg starte opp på søndag.

Nåe bilen er oppe og går igjen,skal jeg ta den med til litt grunndigere mapping,og sjekke om det kan lures ut litt power.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enkelte ting man bare føler at man må bli ferdig med(dessuten kommer de som til vanlig driver i verksted jeg har lånt tilbake fra ferie 30.juli).

Og gjett hva..Bilen starter og går veldig fint.Med oljetrykk,og temperaturen holder seg grei.Et problem er at bensinpumpene ikke leverer nok bensin,men dette kan løses ved at de paralell kobles(håper jeg).

Eller virker blir nokså kvikk,med bra respons,og tålelig grei kjørbarhet.Dog selv om det beste er å bruke hørselvern når man kjører.Håper for guds skyld at jeg kan få kjørt litt,og ikke bare skrudd ihvertfall en liten stund nå.

Litt bilder fra motor installasjon:

DSC00019.jpg

DSC00018.jpg

DSC00017.jpg

Tatt med mobil kamera,så det kan hende kvaliteten ikke er så altfor bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått fikset bensintrykk ser det ut som.

Installerte catchtank,med 2 pumper i paralell etter tanken,og en mate pumpe før.

Men jeg tror mappinga er mager,så jeg prøver febrilsk å få tak i han som bygde spruten for å se om det er noe jeg kan gjøre.

Kunne skrudd opp grunntrykket på bensinen,men det er en dårlig løsning.

Tok en liten film med mobilen,men denne var det selvsagt ikke lyd på,så da er det i grunn uinteressant materiale.

Kommer sterkere tilbake en annen dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott og se at du orker og skru og få bilen ferdig:)

I dag er all ork fraværende,og jeg har bare renset kjølesystem,og lastet ned program for å mappe pluss at jeg prøvde å mappe litt uten hell.

Har bestilt en pakning til oljefilter adapteret da,siden min bukket under når jeg plukket motoren fra hverandre,og denne nå ikke er helt tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...