Gå til innhold

02turbo prosjektet - BBS RS


02turbo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere med et peeent prosjekt! All ære til folk som orker å gjøre slike store prosjekt! :)

Men lurer på en ting; hvorfor skrudde skjermer? Passer dette på en klassiker? Litt overasket over at ingen har kommentert det enda! Don't get me wrong, jeg synes det var kult! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer på en ting; hvorfor skrudde skjermer? Passer dette på en klassiker? Litt overasket over at ingen har kommentert det enda!

Om dette passer en klassiker? Hehe.... Se hva Øyvind Berg over skriver, og så kan en se. Slik "styling" ER det jo klassikerene som kan best. Selv om folk kaller E36, E46 osv med skrudde breddere for "race-stuk", så betyr jo ikke det at det er en ny innovasjon.

Typisk eksempel er jo at de gamle bilene med skrudde breddere "er jo bare å le av", men så fort det gjøres nett det samme på en E46 - da er det helt konge. Litt av grunnen til at jeg bygger E21 selv (der ingenting passer bolt-on av trimming/hop-ups) istedenfor en feks E36 (der alt er plug'n'play omtrent, "alt" kan jo kjøpes til de...) er at jeg vil så gjerne kunne modernisere en klassiker som de fleste ler av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Oppstarten gikk fint helt til hallgiveren sa takk for seg. Den ble varm etter ca ett minutt, og slutta helt å gi signaler. Vi tror det kan ha vært en feil med den, og har sendt den til test/reklamasjon. Blir ikke ny start før resultatene er klare.

Skal også bygge inn det nye instrumentpanelet i dashbordet før neste oppstart, slik at det går an å kjøre en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt!! :cry:

Jeg tror jeg vet hvordan det føltes..

Å ENDELIG få startet opp noe man har holdt lenge på med, og så dukker det opp problemer i siste liten, som fører til utsettelser.. :x

Første prøvestart er jo noe av det beste med å ha ett prosjekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...