Gå til innhold

Da er E46'n snart sommerklar :)


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for tilbakemeldinger :)

Angående senking så er det jo slik at skjermbuene bak er lavere enn de forran. Hvis jeg måler på plant underlag fra dørstokk og ned så er den faktisk en tanke lavere forran enn bak.

Selvsagt er det enklere å heve den bak enn å senke den forran... men jeg får se. Er nå senket ca 55-30.

Virker som du har 19", og vet du om denne felgen fåes til E90 også?

Disse får du nok kjøpt til E90 ja.

Hvilken motor er det i den?

Det er en 320D > chippet.

Fin bil, men du vet hva jeg mener... :lol: ... hev den heller litt bak... :wink:

Det du egentlig mener er vel 16" hjul og orginale fjærer :) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du egentlig mener er vel 16" hjul og orginale fjærer :) hehe!

Noe i den duren... eller maksimalt "M-Tech" senking + 18" felger på alminnelige E46 modeller ... og så må vi heller ikke glemme skvettlapper... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På enkelte biler ser det bra ut, men 3-serien er ikke en av dem. :wink:

Rå er den!

Citroën DS er i mine øyne absolut en av de råeste bilene som noen gang er produsert... en fantastisk kontruksjon. Jeg liker heller ikke at bakdekkene går opp under skjermen... pytt med at denne skjermen på 3-serien faktisk er lavere enn forskjermen... det er det visuelle som teller... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til bmwE9 -> Jeg tenderer heller til Citroën SM (da denner er enda mer sjelden og har litt Maserati foran)

Når det gjelder din bil P.I.B ser den BRA ut, men det kan vel ikke være mye komfort igjen der med 19" og den senkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citroën DS er en kongebil ja :)

morty ; Byttet jo fra 17" vinterhjul til 19" sommerhjul uten å merke noen stor forskjell på komfort. Er jo naturligvis litt mere støy samt at den sporer litt mer men ellers fungerer det greit.

Har forresten aldri hatt en bil som har gått så lett over fartshumpene som E46'n min gjør pr. i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...flott bil, men den vert rett og slett for låg i mine auger. Min meinig er at ein bil må sjå ut som om det var "look" som kunne kome frå fabrikk, eller ein style/tuning prod, ikkje noko som openbart er styla privat....men det er då meg.

..men igjen...Flott bil P.I.B!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene var altfor store til bilen og foran kan du ikke senke mer. Bak er senket altfor mye. Personlig ville jeg hevet både foran og bak. Kombinasjonen for store felger og for lav senking ser rart ut. Synd, for det var en rålekker bil ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...