Gå til innhold

Da er E46'n snart sommerklar :)


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kombinasjonen for store felger og for lav senking ser rart ut.

Ehhh... Der er jeg vel egentlig totalt u-enig. Dess større felger dess jo mere senk.

Noe av det værste jeg ser er biler som har feks 18 eller 19" felger som ikke fyller hjulbuen skikkelig. Da ser det ut som om bilen går på stylter. Ikke pent i mine øyne, men hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen for store felger og for lav senking ser rart ut.

Ehhh... Der er jeg vel egentlig totalt u-enig. Dess større felger dess jo mere senk.

Noe av det værste jeg ser er biler som har feks 18 eller 19" felger som ikke fyller hjulbuen skikkelig. Da ser det ut som om bilen går på stylter. Ikke pent i mine øyne, men hver sin smak :)

Joda, biler på stylter er ikke pent. Men en hjulbue-kant som ligger oppå dekket eller at dekket går inni hjulbuen er jammen ikke mye pent det heller. Ser ut som den er overlastet. Penest med ca. 1-2 cm klaring. Men som du sier...hver sin smak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55/30 senk?

Merkelig. har sett biler med 40 senk bak der senkingen er rimelig lik denne her.

Hadde du gått en cm lenger ned bak her, hadde jo såvidt hele felgen syntes.

Noe av samme med coupeen til ///Magnus. Denne er jo også senket mindre enn andre jeg har sett, men resultatet ser jo likt ut.

Merkelig...

Hadde en følelse av at 55/35 var den senkingen som gjorde at akkurat hele dekket synes foran og bak. Tydeligvis forskjeller her.

Men strøken bil, det skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2hi2knga]55/30 senk?

Merkelig. har sett biler med 40 senk bak der senkingen er rimelig lik denne her.

Hadde du gått en cm lenger ned bak her, hadde jo såvidt hele felgen syntes.

Noe av samme med coupeen til ///Magnus. Denne er jo også senket mindre enn andre jeg har sett, men resultatet ser jo likt ut.

Merkelig...

Hadde en følelse av at 55/35 var den senkingen som gjorde at akkurat hele dekket synes foran og bak. Tydeligvis forskjeller her.

Men strøken bil, det skal du ha!

Tror P.I.B sin er enda litt lavere enn min bak. Blir ikke helt enig med meg selv angående min. Om jeg skal la den være som den er, eller om jeg skal bytte til 10 bak. (Er 20 nå.) :-k

Irriterende at de har laget hjulbuen så mye lavere bak...

dscn17049to.jpg

e4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...