Gå til innhold

Da er E46'n snart sommerklar :)


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig flott bil! Eneste minuset må vell sies å være 4 dører, men det er vell en smaksak som alt annet :) Uansett en meget pen bil!

Har du selv montert "haifinnen" og bakrutespoileren? Hvor kjøpte du de delene, og hvor mye betalte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenix ; Alt ble bestilt hos JO Bildeler i Tr.heim. (fangere,skjørt,M-lista,bakrutesenker,haifinna,speil,baklykter +++) Kan finne ut hva haifinna og bakrutesenkern kostet... Har ikke kvitteringen her.

TronniE46 ; Merker ikke noe effektap nei. Hva som passer med dekkbredde bak kommer jo helt an på senking,felgdim og ET. Jeg kan i hvertfall ikke ha bredere dekk bak. Da blir det subbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenix ; Alt ble bestilt hos JO Bildeler i Tr.heim. (fangere,skjørt,M-lista,bakrutesenker,haifinna,speil,baklykter +++) Kan finne ut hva haifinna og bakrutesenkern kostet... Har ikke kvitteringen her.

TronniE46 ; Merker ikke noe effektap nei. Hva som passer med dekkbredde bak kommer jo helt an på senking,felgdim og ET. Jeg kan i hvertfall ikke ha bredere dekk bak. Da blir det subbing.

P.i.b: Har du merket at forbruket har gått opp etter du satt på 19" eller?

Min pleide å ligge på rundt 0,89 på langkjøring,når jeg satt på 19" kommer jeg ikke under 0.92...

Men jeg synes det sporer oversaskende lite :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare min mening da ; tone ned størrelsen på hjul og hev til original sportssenking for 3-seriens 4 dørs modeller. Følg bruksanvisningen når det gjelder størrelser på felger og dekk osv. Tror du meg så vil eg garantere at BMW'en din blir knallfin både å se på og å kjøre !

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...