Gå til innhold

Hvor kjøpe felger og dekk?


GromBil.com
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ha meg noen gromme felger på min 328i coupe 96mod... Men hvor får jeg tak på noen flotte hjul til rett pris? Ser for meg 18" hjul med rundt 10" bak og 8.5 framme? Med 225 og 255 dekk...

Det som er er at Valsespesialisten kommer og valser hjulbuene mine... Da må jeg ha noen gromme hjul på bilen... Skal lage en liten repportasje rundt det med valsing... Før og etter bilder osv...

Fikk tilbud fra Sharif på et sett med ASA FN1 chrome felger med 225 og 255 dekk....... ASA er vel goe greier? Sharif er vel en seriøs dekkleverandør også...?

Noen som kjører disse dimensjonene på e36 her inne? Funker det bra på den bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 8*18 og 10*18 på gamlebilen min med 225/35 og 235/35 dekk med masse valsing og det gikk veldig bra :) men innpresset på de felgene var jo 19 og 15 så det blir vel litt feil :) 10mm spacer bak og 20mm framme..

Felgene min var FK felger kjøpt hos styling-tech

DSCF0107.jpg

P3280489.jpg

w_IMG_2345.jpg

Hvilket et var asa felgene? De ser vanvittig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker mms..huff dårlige greier å dra fram slike bilder, savner den enda mer da :( men men sånn er livet :wink:

ASA Felgene er virkelig pene , det må eg si..noen som veit hvor stor kant man får på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller ASA FN1 i dim 8.5 og 9.5 med 225 og 255 dekk (Selvsagt 18"). Da må jeg ut med 13.400kr :-)... Så er det bare å valse i vei :-)

Jeg mener 255 er minimum på 9.5" felg... Hadde det på en 10" felg en gang og da bør man minimum ha 265 dekk... Hvis ikke er felgkanten så sårbar for kantskraping. Og da er det plutselig ikke så fint lenger....

ASA FN1 kan visst nok fås med sorte innerkanter på spilene samt vanlig lakk og chrom. Jeg vil ha chrom selv om jeg ikke er tilhenger av typisk bling bling :-)... Så får vi vel se hvordan det blir på bilen. Tror 19" blir for stort... Vil kjøre litt på bane med bilen og da blir det også unødig dyre dekk kontra 18" som er litt billigere... Har og hørt at hjulhusene er for smale til 19" i disse dimensjonene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillt.... 8)

ASA FN1 18" med 8.5 og 9.5 med 225 og 255 dekk... Dekkene kjenner jeg ikke merket på men regner med noe ala Nankang eller liknende? Dette koster altså 13.400kr + frakt (Ca 500kr)

Regner med om man skal ha bedre kvalitet må man betraktelig opp i pris og... Kjøpte noen T58 hos OS Bildeler en gang... De var også meget myke og jeg fikk kast i de bare av kjøring over en "normal" hump i veien... Vi har mye humper her pga telehiv... (Telehiv er ikke telenoransatte med AIDS virus bare så det er sagt)

De får inn nytt parti rett etter påsken av disse ASA FN1 (Til info :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...