Gå til innhold

Hva er galt med dette landet?!


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Veiene i Norge er helt på tryne.

Der jeg bor er det nesten umulig og kjøre med lav bil. Etter jeg fikk den nye fangern min (12cm klaring), er jeg nødt til å krabbe over hver eneste høydeforskjell i veien. Og for ikke og glemme alle hullene. De er overalt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiene i Norge er helt på tryne.

Der jeg bor er det nesten umulig og kjøre med lav bil. Etter jeg fikk den nye fangern min (12cm klaring), er jeg nødt til å krabbe over hver eneste høydeforskjell i veien. Og for ikke og glemme alle hullene. De er overalt :evil:

Sliter med samme problem, og jeg har høy bil i forhold til mange. Skulle jeg senket 20 mm til framme (som det er plass til) så hadde jeg ikke hatt fanger lenger. Må snike meg fram enkelte plasser, spesielt vinterstid og på dårlige veier sommerstid. Slitsomt er det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere, på svinesund, kan dere faktisk få sjekka om det er toll! På gamle veien, på vei inn til norge, sving opp på den kafeen, eller hva det er! Så, kjør bak den, eller gå, da kan man se hele toll stasjonen, og, om det er toll!

Jo det er sant, men tollerne kan faktisk ta deg når du er forbi tollen.

I oslo for den del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det når du lar tidligere evig-studenter bli politikere og la dem få innflytelse. Folk som ikke har sans for det praktiske, folk som gjerne bare har lest bøker i hele sitt liv og basert seg på de, får makt og tror at all ting de gjør er for menneskeheten og fred i hele verden. Jeg synes at politikerne skulle fått en uke i et liv som vanlig arbeidsborger. Kanskje går det opp for dem hva som bør egentlig gjøres og hvor det egentlig gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere, på svinesund, kan dere faktisk få sjekka om det er toll! På gamle veien, på vei inn til norge, sving opp på den kafeen, eller hva det er! Så, kjør bak den, eller gå, da kan man se hele toll stasjonen, og, om det er toll!

det er ikke alltid så lett å se om det er kontroll derifra.. de står gjerne på andre siden av brua ett sted og obeserverer. de som står der sier ifra til de på tollstasjonen og de går ut og stopper deg. det er ofte det ser ut som det ikke er kontroll, men du blir kontrollert uten at du merker det.. de kan også stå på toppen av to-felten etter tollstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...