Gå til innhold

ØK BMW E30/E36 325i FORT!


sdfdsfds
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært på ferie i USA i nesten 1måned og kommer snart hjem til Norge igjen. Jeg har kjørt en Ford Sierra som vinterbil i et halvt år nå og det er nok, satan får noe dritt :lol:

Så nå må jeg ha en ny BMW!

Noen som har en strøken E30/E36 325i (helst Coupe)

Begynner å haste litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på ferie i USA i nesten 1måned og kommer snart hjem til Norge igjen. Jeg har kjørt en Ford Sierra som vinterbil i et halvt år nå og det er nok, satan får noe dritt :lol:

Så nå må jeg ha en ny BMW!

Noen som har en strøken E30/E36 325i (helst Coupe)

Begynner å haste litt :)

Du skriver strøken E30/E36 325i... hva ønsker du å betale ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at folk driter i om ting er godkjent, men jeg mener at man uansett når man selger en bil med et kjipt turbosett, trekker ned i prisen. hva er gjort med motoren. bare satt på grenrør og turbo eller lavkomp stempler++++? hvor mye lader du? koster ikke mye å bygge turbo på en std motor med liten turbo og lade 0,3-0,5. nesten inegnting som må moddes. og hva ligger 325 coupeer på for tide? har sett flere gå for 80-95 som er STRØKNE med sport skinn og m3 styling, og lav km. så hadde uansett ikke forventet meg så mye over 95 for en slik bil. ser folk drømmer om å få 120-130 for slike biler. det er en gammel bil, og forsikringen trur alle er svindrt. mao ikke en lettsolgt bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"har sett flere gå for 80-95 som er STRØKNE med sport skinn og m3 styling, og lav km"

Det er bare kødd. Hvis ikke, vis meg flere annonser.

Fikk bud på den i fjor for 135 000,- uten turbo og de nye 18" som er på. men jeg ville ikke selge den. Alt for glad i den. Men trakter etterleilighet så da må jeg kanskje selge etterhvert. Derfor jeg nevnte at jeg kanskje har en til salgs.

Har kostet på den over 100 000 i bare "snacks" de 2 siste årene :-)

Et par bilder også :)

P4050022.JPG

P4050017.JPG

HPIM0970.jpg

HPIM0959.jpg

HPIM0958.jpg

HPIM0968.jpg

HPIM0954.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på ferie i USA i nesten 1måned og kommer snart hjem til Norge igjen. Jeg har kjørt en Ford Sierra som vinterbil i et halvt år nå og det er nok, satan får noe dritt :lol:

Så nå må jeg ha en ny BMW!

Noen som har en strøken E30/E36 325i (helst Coupe)

Begynner å haste litt :)

Du skriver strøken E30/E36 325i... hva ønsker du å betale ?

Hvis jeg skal ha en strøken E30 325i vil jeg nok ikke gå mye over 60tusen.

E36 kommer litt an jeg vet ikke hva jeg må betale for en veldig fin en?

RÅ bil prebols!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ein 325i e-30 som eg vurdere å selge. nett tatt alt rust, gulekoni, m3 sperre, heilt nytt h&r senkesett som skal på godkjenning mandag, m3 interiør (stoff) chip trimma og power filter, oz 7*16 felger. original m-tech bil. elektrisk takluke, spegl og vindu. 86 mod gått ca 263 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...