Gå til innhold

Strømstad


jani
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan noen forklare en uvitende vestlending hva som er så gromt med å kjøre rundt og rundt i Strømstad sentrum mens man drikker seg møkkings? (Ikke rart svenskene ler av oss).

Jeg tror ikke at noen har en god forklaring iom. at det hele er temmelig latterlig, men på den annen side... svenskene har god erfaring med rånere for de finnes det mange flere av i Sverige... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... forumets utsendte på rånetreff i Strømstad... :lol:

hehe.. jeg må dessverre en tur dit etterpå for å hente en pakke som kom i dag med bussgods. jeg må hente den i dag pga de ikke har plass til å ha den liggendes.. flaksa mi! :(

blir spennende å se om jeg får slippe gjennom sperringene.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. rånere.. var i trollhättan på lørdag til søndag. Haugevis av 240 a-traktorer med kappet tak og "traktor mafiaen" skrevet bakpå spant rundt i sentrum. Håpløst..

Utrolig at såkalte "epa-traktorer" stadig finnes eller er dette et nytt konsept ?

Apropos lokale rånekulturer... her i Danmark har vi selvfølgelig det samme fenomenet, men her er det Peugeot og VW som er i fokus. Har du en blodtrimmet Peugeot 206 med lexus-gadgets er du konge... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme gamle greia. Jeg skjønner ikke helt tankegangen. Kjøre i 100 på motorvei kan en 10-åring klare, men å kjøre rundt i en by krever litt mer oppmerksomhet. Og det virket jo som disse hadde krefter nok, bare at de stopper seg på 50.. Flere av dem hadde iallefall null problemer å legge seg ut i sladd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men her er det Peugeot og VW som er i fokus. Har du en blodtrimmet Peugeot 206 med lexus-gadgets er du konge... :lol:

ja, det virker som Peugeot er poppis i Danmark. sist jeg var der, så krydde det av 106 Rally der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om Svergie jeg.. ;)

Derimot Sverige har jeg hørt om. Hvorfor lurer du? Kjøre med dem? kjøpe noe til deg? hente noe til deg?

Greit med info :)

EDIT: kom jo på at det er påske og slikt (tiden går litt fort) :oops: Da var vel dette heller et generelt spørsmål til folk her. hehe. Men allikevel. Greit å kanskje endre emne til noe annet, slik at det er lettere å se hva du vil. Jeg syntes ihvertfall slikt er greit.

hva er det med hodet ditt da? skadet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men her er det Peugeot og VW som er i fokus. Har du en blodtrimmet Peugeot 206 med lexus-gadgets er du konge... :lol:

ja, det virker som Peugeot er poppis i Danmark. sist jeg var der, så krydde det av 106 Rally der..

...106 rally er ein kule bil då! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...