Gå til innhold

Turbo vs kompressor


javewl
 Share

Anbefalte innlegg

Slike ferdige turbo sett koster rundt 45-50k kun for turbo,manifold,trykkrør og progressiv btr.

Noen kanskje en chip.

Og der er det maks 40-50hk.

Da legger jeg heller 40k til og går for maks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

er ganske enig med tore der at vist man skall bygge en motor med masse krutt som ska holde er det DYRT..men for de som vil ha litt mere å lee med å ikke ska bygge monster motor, slipper man unna med kansje 20 lapper ferdig montert.(kommer ann på effekt ønske selvsagt)

har selv kjøpt meg en motor nå som er ferdig bygget som kommer på 136k + turbo og datasprut+++

men til gjengjeld holder dette mye lengre en en rimligere løsning...

håper jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske enig med tore der at vist man skall bygge en motor med masse krutt som ska holde er det DYRT..men for de som vil ha litt mere å lee med å ikke ska bygge monster motor, slipper man unna med kansje 20 lapper ferdig montert.(kommer ann på effekt ønske selvsagt)

har selv kjøpt meg en motor nå som er ferdig bygget som kommer på 136k + turbo og datasprut+++

men til gjengjeld holder dette mye lengre en en rimligere løsning...

håper jeg :wink:

hvilken motor bygger du på mr_nismo? ble nysjerrig her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir en sekvensiell kasse fra hks og mellomaksling + stikkakslinger får jeg spesial lagd hos et firma som lager dette til lastebiler å busser å andre store kjøretøy..

avgifter å slikt kommer jeg til å betale senere engang da den ikke kommer på skilter med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...