Gå til innhold

Merkelig oppførsel


Lars
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, det kan du si ja. Selvfølgelig går det an å hjelpe han, for all del. Men poenget er jo at han nå ikke er ute i ødemarka et sted, men sitter ved en datamaskin og har like mye tilgang til ford forumet som dette bmw forumet. Da må han tåle litt pepper når han velger bmw forumet. 8) Hva ville du gjort hvis du hadde trøbbel med bmw'n din? Spurt på et ford forum? Not! :wink:

Det du egentlig sier er at hvis Lars ikke er som deg (les: har en BMW) så ønsker du ikke å hjelpe ham.... :roll: ... Jeg liker ikke den holdningen... og spesielt ikke når Lars spør pent om hjelp fordi han har et inntrykk av at på bimmers får man svar på spørsmål vedr. problemer med bilen. Hvorfor ikke se stort på at Lars ikke har en BMW ? ... moderne biler er da ikke så forskjellige at det er umulig for oss å gi Lars et godt råd med på veien. Du vinner ikke i lengden ved å være så firkantet. Prøv heller å være litt sympatisk og inkluderende... :wink:

Hva i all verden er det du snakker om? For det første så sier jeg at det går an å hjelpe han. Så hvor du tar det i fra at jeg ikke vil hjelpe han fordi han ikke har bmw aner jeg ikke. Det er kanskje din egen holdning du bør se litt nærmere på. :wink: Det må være lov til å tulle litt på dette forumet uten at man blir stemplet som firkantet og usympatisk. Jeg skrev i denne tråden med et smil og syns det hele bare er litt komisk når jeg tenker på hvor mye lettere det hadde vært for ham hvis han hadde skrevet i et ford forum. Da hadde han sluppet å få useriøse svar som nettopp disse postene vi skriver nå, og kanskje heller fått svar på det han faktisk spør om. Hadde jeg visst svaret så skulle jeg selvfølgelig hjulpet han, men det vet jeg ikke.

For det andre så kjører jeg opel for tiden, så nei, han er nok ikke som meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det du snakker om? For det første så sier jeg at det går an å hjelpe han. Så hvor du tar det i fra at jeg ikke vil hjelpe han fordi han ikke har bmw aner jeg ikke. Det er kanskje din egen holdning du bør se litt nærmere på. :wink: Det må være lov til å tulle litt på dette forumet uten at man blir stemplet som firkantet og usympatisk. Jeg skrev i denne tråden med et smil og syns det hele bare er litt komisk når jeg tenker på hvor mye lettere det hadde vært for ham hvis han hadde skrevet i et ford forum. Da hadde han sluppet å få useriøse svar som nettopp disse postene vi skriver nå, og kanskje heller fått svar på det han faktisk spør om. Hadde jeg visst svaret så skulle jeg selvfølgelig hjulpet han, men det vet jeg ikke.

For det andre så kjører jeg opel for tiden, så nei, han er nok ikke som meg...

Hvis jeg misforsto hva som var poenget i din første melding beklager jeg selvfølgelig det. Men hvorfor skal Lars egentlig måtte tåle litt pepper ? ... er det ikke bare å hjelpe ham som du selv skriver... uten mer eller mindre "morsomme" meldinger som den du skrev... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det du snakker om? For det første så sier jeg at det går an å hjelpe han. Så hvor du tar det i fra at jeg ikke vil hjelpe han fordi han ikke har bmw aner jeg ikke. Det er kanskje din egen holdning du bør se litt nærmere på. :wink: Det må være lov til å tulle litt på dette forumet uten at man blir stemplet som firkantet og usympatisk. Jeg skrev i denne tråden med et smil og syns det hele bare er litt komisk når jeg tenker på hvor mye lettere det hadde vært for ham hvis han hadde skrevet i et ford forum. Da hadde han sluppet å få useriøse svar som nettopp disse postene vi skriver nå, og kanskje heller fått svar på det han faktisk spør om. Hadde jeg visst svaret så skulle jeg selvfølgelig hjulpet han, men det vet jeg ikke.

For det andre så kjører jeg opel for tiden, så nei, han er nok ikke som meg...

Hvis jeg misforsto hva som var poenget i din første melding beklager jeg selvfølgelig det. Men hvorfor skal Lars egentlig måtte tåle litt pepper ? ... er det ikke bare å hjelpe ham som du selv skriver... uten mer eller mindre "morsomme" meldinger som den du skrev... :wink:

Du har et poeng, men når man ikke kan svare på det han spør om blir det fort noen mer eller mindre "morsomme" meldinger i stedet for. Det er bare slik jeg er skrudd sammen :wink: Så du misforsto nok litt ja, men det er kanskje min feil å ordlegge meg på den måten. Han skal vel egentlig ikke måtte tåle pepper, men i den tro at innerst inne har alle en smule selvironi, føler jeg meg trygg på at han ikke tar innlegget mitt som harselering, men bare uskyldig tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng, men når man ikke kan svare på det han spør om blir det fort noen mer eller mindre "morsomme" meldinger i stedet for. Det er bare slik jeg er skrudd sammen :wink: Så du misforsto nok litt ja, men det er kanskje min feil å ordlegge meg på den måten. Han skal vel egentlig ikke måtte tåle pepper, men i den tro at innerst inne har alle en smule selvironi, føler jeg meg trygg på at han ikke tar innlegget mitt som harselering, men bare uskyldig tøys.

Enig... vi bærer vel litt av ansvaret for misforståelsen begge to... :lol: ... og til deg Lars: hvordan lukter det det så i bilen når motoren er stanset ?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars: Når veit ikke jeg hvor vant du er til biler med AC, men for meg kan den motorgangen du beskriver kanskje virke som det kun er klimapumpa som slår inn og ut. Mens bilen går på tomgamang gjør den vel det ca annen hvert minutt eller noe, og du vil høre en merkbar forskjell på motorgangen mens denne er inne da den blir belastet mere, det er kanskje dette du oppfatter som at den vil kveles!

Det med dugging er et problem på min bil også, men er veldig avhengig om det er rått i været ute f.eks.

Det som var litt rart var at det også kom en merkelig lukt i tilegg, veit det kan komme det av klimanlegg etter noen år, pga bakterier som bygges opp i rør og kanaler. Her finnes det egene verksteder som renser hele anlegget, og eventuellt fyller det opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du må sjekke ac reim. hvis ikke tror jeg du har gått tomt for gas. sjekk om du har nok kjøleveske

Hvis det er for lite gass på A/C systemet skal det normalt koble ut. Pleier å sitte en trykkføler koblet opp mot en sikring som ryker når trykket blir for lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...