Gå til innhold

328i e36 (Solgt)


Hanzo///
 Share

Anbefalte innlegg

ja jeg håper også at det er noen som tar like godt vare på den som det jeg har gjort. har forresten skifter bremse skiver, bremseklosser samt bremserør bak i disse dager.

Tror jeg kommer til å selge den for en ca.120k tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

hva er grunnen til at du skifter bremserør? rust? et problem med disse bilene er at alle synes at sin egen bil er så ufattelig mye mer strøken enn alle andre sine biler.. og typisk er da at det blir satt en overhøy pris på alle bilene.. og det ender dermed opp med at ingen vil kjøpe disse bilene...Alt for dyrt for enn så gammel bil uansett hvor strøken den nå måtte vær..

men for rundt 100 kunne jeg kannsje begynnt og bli intressert..

Disse bilene, vertfall 325 har jo sunket voldsomt i pris i vår/sommer, så å forlange over dobbel pris for en 328 1995 modell kontra en 325 1991 modell er jo ganske drøyt synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bilene, vertfall 325 har jo sunket voldsomt i pris i vår/sommer, så å forlange over dobbel pris for en 328 1995 modell kontra en 325 1991 modell er jo ganske drøyt synes jeg...

en 95 og en 91 modell e36 kan nesten ikke sammenlignes. er jo 2 forskjellige biler nesten. de første e36ène var jo søppel. desseuten går 328 bra mye bedre enn en 325. spes i 100+km/t

syns prisen er helt ok hvis bilen er så strøken som selger sier.

(mulig jeg er litt partisk siden jeg har en lik bil selv og ikke er intresert i noe stort værdi tap :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men for rundt 100 kunne jeg kannsje begynnt og bli intressert..

Disse bilene, vertfall 325 har jo sunket voldsomt i pris i vår/sommer, så å forlange over dobbel pris for en 328 1995 modell kontra en 325 1991 modell er jo ganske drøyt synes jeg...

kjøp deg heller en 91mod. 325 da (jeg skal ikke nekte deg) :D:D

når deg gjelder hva jeg skal ha for bilen så kommer jeg ikke til å gå under 120k for den. Jeg selger den grunnet litt stram økonomi og da gidder jeg ikke å selge den for under hva jeg har i lån på den. DA BEHOLDER JEG DEN HELLER SELV.

bremse rør ble skiftet grunnet rust ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok.. skjønner jo selføgelig at du ikke vil selge for hva som helst.. mn i følge listepris er jo denne ganske overpriset da... trur nok det er fler som er enig med meg i dette...jeg mener en sånn pris blir det samme som å si at du ikke vil selge...

men siden du ikke har noen akutt situasjon som gjør at du må selge bilen på flekken er det jo forståelig, er jo en diggbar bil du har der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...