Gå til innhold

E39 Skinn Intreør selges


Halvtann
 Share

Anbefalte innlegg

Tror ikke det er noe problem å montere el.vindu knappen. Men du må jo blokkere det org. hullet til vindussveiven. Ellers vil det se litt merkelig ut. Har noen mer detaljerte bilder hvis du vil se på de, send med en mail adresse. Har en Touring med el vingu bak på jobb, skikke litt på det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. å ettermontere elektrisk vindusheis... Det var visstnok kit som man fikk kjøpt før... Da var det visst enkelt, men de produseres ikke lenger! Pratet med tronrud bil, og de sa det kom til å bli litt av en jobb! jeg hadde hørt at ledninger og sånn lå der(at de kun lagde et ledningsnett som de satt inn i ale biler, uansett utsyrspakke), men det var visst feil! Bare å vippe ut det lille plastikkdekselet for bytte knappen, men må mer til får å få den til å virke!

NB! Hvis du prøver er det fint om du holder oss oppdatert med om det gikk eller ikke, samt hva som måtte til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg fortsetter min søken etter skinnintereiør hvor det har vært el-vinduer bak også...litt kjipt får hadde veldig lyst på dette...

:(

Hvis du allerede har el-vinduer er det ikke noe problem å sette inn et interiør som ikke har det, alle åpninger som skal til er jo der, bare tildekket. Så trenger du kun en svart propp til å sette der sveiva har vært! Det får du kjøpt overalt, f.eks BilTema. Å endre fra touring til sedan er nok litt verre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...