Gå til innhold

Felleskjøring til vårmønstring, BMWCCN avd. Vestfold


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, var vel der litt før, ikke så lett å beregne når man er nærmere 35 biler i følge :) Forøvrig var det ny rekord på oppmøte fra Vestfold iår tror jeg, mens Telemark hadde rekord på LAVT oppmøte :) Bilder kommer straks de er kjørt ut.

Gunnar, hvor var du? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, siden min tråd ble stengt, fortsetter vi her..:) Må si, Utrolig dårlig oppmåte i år!

Og med en gang noen begynte å showe litt, klikka det jo helt for folka, så.. absolutt IKKE vært kjøre turen..

Rett og slett skuffet.

BMWCCN er som du sikkert har skjønt NÅ, ikke det samme som gatebil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så dårlig oppmøte da? jeg ankomm Tryvann ca 10:30 og det var allerede en del folk der. Det kom jo massevis senere på dagen.

Det var vel ikke ment som et showetreff, men et treff der man blir kjent med hverandre i klubben, ser på bilene til hverandre og diskuterer BMW..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, siden min tråd ble stengt, fortsetter vi her..:) Må si, Utrolig dårlig oppmåte i år!

Og med en gang noen begynte å showe litt, klikka det jo helt for folka, så.. absolutt IKKE vært kjøre turen..

Rett og slett skuffet.

BMWCCN er som du sikkert har skjønt NÅ, ikke det samme som gatebil...

Så klart vet jeg det, men altså, fordi bilen fikk spruta små stein på noen audaer osv som stod parkert langt unna så gikk de helt amokk?

Og når jeg tenker på oppmøte, Vis du var der i fjor? Da snakker vi oppmøte.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...