Gå til innhold

15kr litern til sommern


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse miljø faene burde blitt slått så fort som mulig :)

Ja, og det er det Siv Jensen skal gjøre! :D

Hehe, støtter deg der og Siv også selfølgelig. :wink:

Men vudrerer virkelig en 525TD touring om dagen, selv om 2,5 bensin i E30 heller ikke er så dyrt å kjøre med. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ikke noe vi stakars folk kan gjøre noe med, jeg savner de dagene da bensina ikke var så dyr og man kunne bare cruise alene på natta ute på de norske landeveiene i sommern så lenge man ville.

Men nå tenker jeg meg om 100 ganger før jeg skal kjøre litt unødvendig kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje at bensinprisen blir 15 kroner literen pga krig i Iran, men den kjeme nok til å bli 15kroner literen! Det er heilt for jævli at me betale i dyre domma i årsavgift, drivstoffavgift, bomavgift, bilavgifter generelt og får ikkje tilbake ein dritt for det! Staten kjeme til å tjene 70 milliardar meir enn dei hadde rekna med dette året kun på grunn av høge drivstoffpriser, men å støtte landet sitt... NEIDA!

Det er fan meg så jævli dårlig gjort. Transportselskap har ikkje råd til å konkurrere utenlands pga drivstoffpriser og bilavgifter! Me som bur på landet som ikkje har skikkelig kollektivtrafikk... Er 2 busser som går om dagen... Me MÅ jo bruka bil. Kompensere staten for dette? Ikkje fan. I by kan vel dei som vil få bruka bil, uten at dette skal koste dei så ekstremt mykje meir enn å ta buss. Dei betale jo tross alt parkering og bomavgifter som ein konsekvens av at dei køyre sjølv!

Så var det han jævla professoren som sa at me var så grådige. Me klarte fint å betala 15 kroner literen. Mange av oss hadde vært i Italia meinte han, og der fekk dei berre 7 liter per timeslønn etter skatt og i Spania fekk dei enda mindre... Han meinte at me fekk 11 liter bensin for kvar time me jobba... Det kan så være, men når me då trekke skatten ifrå dei pengane me tjene, so forsvinne jo ein tredjedel MINST... Ikkje nok med at dei allerede tar nesten halvparten av lønna våres i skatt, men dei ska jaggu prøve å ta andre delen med skyhøge avgifter på bensin og bil... Kan me ikkje få ha det litt morsomt for dei siste kronene me har igjen etter skatt heller altså?

Hadde eg sett igjen pengane eg hadde betalt i avgift, så GREIT, men dei ser me ALDRI... Nei, det som må gjerast er å parkere bilen nokre månedar. Bruke pengane ein sparer på eit par terrorister, for så å avsette regjeringa.... Inn med Hagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, nå er grensen virkelig nådd!

Hvorfor i helvette godtar vi dette?

Har vi noe valg? Har du f.eks lagt merke til hva som skjer med folk som nekter å betale bompenger og heller lager privat vei rundt bommen?

Ja, ideelt sett skulle selvfølgelig hele Norge satt bilen i garasjen dersom prisen når 15 kroner. Men hvordan skal vi da komme oss på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...