Gå til innhold

15kr litern til sommern


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror ikke det er lenge til 15kr litern, fylte på bensin i bilen tidlig idag og da kosta den noe som 10,62litern.

Ettermiddag klokken 3tiden er prisen 12.02 på samme bensinstasjon, kjørte tilfeldigvis forbi de andre og det var nesten samme pris overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forbanna hver gang dette temaet kommer opp,og det gjør det ofte-nemlig hver gang jeg skal fylle!! Virker som om stortinget ikke har annet å gjøre enn å irritere de folka som bor i detta landet,tyveri gang på gang. OG hva gjør NAF,ingenting som hjelper oss til billigere bileie iallefall. Her kunne det nok vært en fordel med litt fransk blod i seg,de er ikke redde for å si fra! Vi burde ALLE parkert bilen midt i veien og latt den stå til prisen kom under 8.kr!! Vi bileiere betaler for alt annet enn å ha bilen,nå er vi møkkleie!

Ja,vi har det nok bra her ellers-men hvorfor ikke slutte å plage oss bileiere med alt mulig faenskap(avgifter),dere deler opp samfunnet med bommer også!

NAF: Dere må bruke hardere midler,hjelper ingenting med papirer-aksjoner er eneste utvei!! Vi bileiere vil støtte opp om sånt,tro meg! La bilen stå i noen dager,i veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig at vi i norge må være så miljøbevisste når USA gir blaffen i hele greia. ok kanskje flåsete å si.. men spiller det noen rolle om vi i norge kjører bil litt mer når USA har en bilkultur som ikke likner noe av det vi har i norge tatt i betraktning at det er så vanvittig mange i USA som kjører bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp! Ser allerede den står i garasjen min! Da selvsagt med monterte M3-speil og angeleyes på (som FAKTISK flere Golf-eiere døtter på bilen sin...)

Hva tror du mannen i gaten velger ?

En Golf GT til 294000 kroner (eller en Passat, A4 etc.) som har 170 HK ved 6000 rpm, 240 Nm ved 1750 rpm og bruker gjennomsnitlig 0,72 l/mil ved blandet kjøring.... eller en BMW E90 316i til 299900 kroner som har 115 HK ved 6000 rpm, 150 Nm ved 4300 rpm og bruker gjennomsnitlig 0,77 l/mil ved blandet kjøring.

Om ikke annet så er det vel rimelig klart at BMW på et eller annet tidspunkt blir tvunget til å ta i bruk denne teknologien... mitt bud er at det snart kommer en turbovariant av E90/91 320i... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle hadde parkert i veien,ville det nok vært vanskelig å taue inn alle bilene.For det første plassen til de inntauede og hvordan skal dem få dem dit når veien er stengt...? Ingen kapasitet til slikt! MEN ALLE måtte være med,da hadde Norge stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...