Gå til innhold

Store problemer med Statens Vegvesen


Veritas
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei du!

Hehe.. det der er gamle bilen til kameraten min det.. han som "bygget" den... Eksosen er veldig "fri" vet jeg... lagde mye lyd.. hehe.. har du de to store pottene ennå, eller skal du ha noe litt mindre?

Fornøyd ellers da? :) vet at han angrer som en hund på å ha solgt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja han fjernet vel den midtre potta og kat vel? blei jakta på en liten stund av miljøpatruljen og? :P hehe, han savner bilen sin ja, gjør jo ikke noe annet enn å se på gamle bilder når han står på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja han fjernet vel den midtre potta og kat vel? blei jakta på en liten stund av miljøpatruljen og? :P hehe, han savner bilen sin ja, gjør jo ikke noe annet enn å se på gamle bilder når han står på jobb ;)

Jo, de var vel ute etter å få tatt en sjekk mener jeg... hehe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk hatt problemer med FEIL co2-måling på biltilsynet også,med samme utgangspunkt på bilen. De folka der har jeg langt oppi ryggraden,og verre blir de enda!! Staten er en gjeng med banditter,onde jævler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo holde å ha TUV papirer, da det står at det er godkjent til den bilen du har, må jo være helt blåst de folka der, det blir mye billigere å dra til 3-4 forskjellige plasser å høre..

Vis du eventuelt skal kjøpe orginal potte, så bør du vel kjøpe brukt og sette den på når du skal måle støy og sette på grompotta igjen etter d :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Hehe.. det der er gamle bilen til kameraten min det.. han som "bygget" den... Eksosen er veldig "fri" vet jeg... lagde mye lyd.. hehe.. har du de to store pottene ennå, eller skal du ha noe litt mindre?

Fornøyd ellers da? :) vet at han angrer som en hund på å ha solgt den...

Jeg er svært fornøyd med bilen :D Har satt på katalysator og 325 bakpotte, samt et par kompensatorer i anlegget.. Skal vurdere stålull nå faktisk, får å få slutt på jævelskapen.

For en drøy måned siden var det en idiot som kjørte på meg bakfra, da jeg stoppa for en forgjenger. Så bakfangern er ødelagt, samt skjørt. Bilen skal inn for rep imorgen, så håper alt blir som det var igjen.

Ja, det er fjernet litt stasj, som f.eks frontleppe under fangern, samt splittere. Men skal kjøpe nye, som skal monteres både under frontfanger og bakfanger. Vil ha de lakkert så nær krom som mulig, for å stå i stil med felger/speiler og nypotte. En kamerat anbefalte "liquid silver", men koster jo 7000kr litern..

(Det er seidl frontanger ja :), samt rieger sideskjørt og addon-skjørt bak. M5 "GT"-leppe blir montert i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hvor jeg bor,er di helt gale når det gjelder senkesett.Virker som de hater alle som liker å holde på med bil!Eller at de føler "MAKT" Nei gutter vi må vell begynne med fotball(Da hadde vi også fått statsstøtte å) .må vell bare leve med det,Norge er jo et land med overformynderi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var bilen godkjent..

Var oppe her på biltilsynet i Gjøvik, men fikk en annen person til å se på den. Han sa det var absolutt ingen vits å måle bilen, i og med at den gikk så stille som den gjorde (Har ikke gjort noe siden sist jeg var oppå der, bortsett fra å tette en liten lekasje). Eneste som ble gjort var å måle CO'en igjen.

Folka der er så ukonsekvente som mulig, en sier noe, en annen sier noe annet etc etc. Sånn er det, også når du prater med teknisk svar over telefon.

men, nå er jeg ferdig med det..

Joohooo ;) Happy som en unge nu ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...