Gå til innhold

Brock B1 på E36. Meninger?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men i og med at det er såpass breie felger(hvertfall bak) så må en vel ha såpass lavt innpress? eller tar jeg feil nå? noen med disse dimensjonen på e36`n sin.. (8,5x7/10x17)???

Hvor lavere innpresset er hvor lenger ut vil de stikke. Bedre med høyt innpress når det er breiefelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET 15 går bak på e36 men må valses endel da..og man må ha slikt innpress for å få brei kant! På gamlebilen min hadde eg 8*18 et 19 framme og 10*18 et 15 bak..var 10 cm kant på felgene der! bak gikk det fint å ikkje bruke spacere men eg brukte 1 cm spacer for å få hjula ut i buen, framme gikk det fint med å bruke 1 cm spacer, men eg brukte 2 cm..prøvte aldri uten spacer framme på min..

w_IMG_2343.jpg

w_IMG_2345.jpg

Her med 1cm bak og 2 framme

Du har vel sett gamlebilen før Kææks :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene der gikk av moten i 1995..

Så, jeg ville IKKe kjøpt dem..

men, så er de jo fine også da,... så du får ta en helhetsvurdering på det.

Det som forøvrig er på moten nå er enten store bling bling felger, eller Orginale felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes da John H, har sett bilen ;) Har en ting for felger med brei kant så det blir det, men er usikker på hva!

H_c: Hva som har gått av moten spiller ingen rolle tror jeg. Har siklet litt på Tracer felger(protrim.no) men blir i dyreste laget tror jeg. Vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det HellBpund, men velger man for høyt innpress, vil ikke da felgen ta borti på innersiden da??

Spørst det, har 9.5 bak med 45 innpress.. Gikk akkurat, men slo litt med en hammer for å være sikker. Mye mindre arbeid enn å begynne valse osv. Tar 2min med en hammer å slå inn "innersiden" litt :P

Men vil jo bli mindre kant med høyere.. Husker folkevogna før, hadde negativ innpress der -19 om eg ikke husker feil :P var tider det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...