Gå til innhold

Prisantydning på OZ Ceres 8X17?


BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Ga opp disse felgene. De så ut som de hadde gått igjennom en helt egen krig, samt at den ene var så skjev at at ikke ville hengt hageslangen min på den en gang. Life is a bitch, men sånn er det... Ser ut som det blir Rondell D58 nå( 8.5 og 10 X 17 ;) )... Det er ikke et dårlig kompromiss det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga opp disse felgene. De så ut som de hadde gått igjennom en helt egen krig, samt at den ene var så skjev at at ikke ville hengt hageslangen min på den en gang. Life is a bitch, men sånn er det... Ser ut som det blir Rondell D58 nå( 8.5 og 10 X 17 ;) )... Det er ikke et dårlig kompromiss det :D

Nei, men akk så kjedelig da Kai.... Halve E34 parken i Norge har jo akkurat de felgene... Min kritiske pekefinger er fremme nå 8)

Trøsten din får være at de tross alt passer veldig godt på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å se din kritisk finger jeg nå :lol: . Pr dags dato har jeg 15" stål til sommerhjul, så ALT er bedre ;)

EDIT:

Nå viser det seg at det er ikke sikkert de felgene blir aktuelle heller. Jævlig trist igrunnen. Må få tak i felger m/dekk i løpet av helgen ellers må jeg legge på 15 stål :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OZ Ceres er vanskelige å prissette, siden de er gått ut av produksjon, men fortsatt er populære. Det går ikke an å si at "jeg kan jo heller kjøpe nye til den prisen", så man må egentlig bare vurdere hvor mye man vil ha slike felger, og betale hva kjøper forlanger (eller vente til han er lei av å ikke få solgt de.. ;)).

Uansett er både Ceres og Rondell D58 gromme på E34, selv om det er mange av sistnevnte. Heldigvis har de fleste de i 17", så mine 18" skiller seg jo litt ut.. ikke at jeg bruker de for tiden uansett (bruker ACSene), men 535en må vel ha felger med sommerdekk når den forhåpentligvis blir klar en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...