Gå til innhold

Tatt i fartskontroll...


elmirh
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk han se lasermåling selv?

Ja han fikk det, men selv om han gjorde det mener han at han ikke har overskredet 120km\t..og de to andre som satt på mente akkurat det samme...så kan det være feil med laseren eller noe som han kan gjøre en sak ut av eller er det håpløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste sjanse for å få opphevet målingen er om tjenestemannen har gjort noe utenom reglement, som f.eks. glemt å kalibrere intsrumentet før bruk. Personlig tror jeg saken er temmelig håpløs. Jeg tapte en rettsak med radar. Jeg foretok en forbikjøring under målingen, og lå stort sett i dødvinkelen bak bilen jeg passerte. Målingen var 10km/t over det jeg hadde på speedo. (Så radaren og sjekket samtidig speedo). Hadde Jon Swensen og en annen spesialist innen radar-dopplerteknologi som ekspert med meg i rettsaken. Dommeren kjørte rett over alle argumenter og slo fast at radar er ufeilbarlig.

Laser er jo kjent for å være enda mer pålitelig enn radar - hvis riktig operert - så dette kan se småmørkt ut ja...

BTW: -Min rettsak kostet meg totalt over 100 høvdinger. Har kompisen råd til å kjempe mot systemet, ta gjerne opp kampen. Men regn med at det kan koste flere skjorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...