Gå til innhold

E30 Touring prosjekt.


Ivanrogov
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakerte gittert i fronten svart, og angrer meg som f***!!!! Håpet den ble enda mer sint, men neida. Ser ikke ut som jeg har gitter en gang, hele bilen er jo knall svart! Ser ut som det er alu-look som fungerer.

SPM: Hvordan får jeg vekk lakken?? Bensin? Et problem: jeg får heller ikke av gitter, det festa jeg med glassfiber :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Yes da, liten oppdatering, lakert hele grillen. Den var meget matt i lakken. Ellers så skal jeg hente ut et KN filter i posten. Prøve og lage meg en adapter. Ellers så er det 18" felger på tur. Ligger på et postkontor en plass mellom oslo - steinkjer.

Driver og sikkler litt på turbo motor, eller en M50 motor! Om det er noen som har, så ta kontakt. Vil ha noe som går litt bedre enn M20B20.

Var en på forumet som solgte en M20B20 for ca. 2mnd siden Bud over 10k!? Er den solgt? Finner ikke posten.

PS: 2.5 12V turbomotor søkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan du betale da?

Er vesentlig forskjell på snik turbo som går hver tredje dag og en som er solid og starter om morgenen,og det er såklart vesentlig stor forskjell på prisen.

Man kan få turbo motor til 10.000 og må belage seg på mange søvnløse netter eller en til 100.000 med søvnløse netter ;)

Poenget er hva en er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye 18" felger i dag.

Fy det vart stort. Har ikke hatt tid til og få de på. Kun ene siden bak. Der tok dekke i bakfangerern, så der skal jeg kutte 5mm i morgen. Lurer fælt på om jeg får de på fram.! hehe.. Morro. 225-40-18" Kommer bilder i morgen. Stort...

Dama på posten som hjalp meg med og få ut felgene:

'Er det traktordekk?'

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det tomt for kjøleveske på bilen, og garasjen full av kjøleveske. kommer fra helt fremst ved motoren, bak der alle kjøleslangene møtes? En plass der, hva kan det være? Kommer vel ikke fra toppen? Bilen har ikke vært kjørt. Sto på tomgang i 10min i går. Blir nervøs av slikt.

Strammet alle slange-klemmene. Alle slangene er i fin form. Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye 18" felger i dag.

Fy det vart stort. Har ikke hatt tid til og få de på. Kun ene siden bak. Der tok dekke i bakfangerern, så der skal jeg kutte 5mm i morgen. Lurer fælt på om jeg får de på fram.! hehe.. Morro. 225-40-18"

Ikke løye dette tar borti, 225-40-18 er jo helt feil profil på en E30!!

225-30-18 er vel heller profilen du burde hatt.

Får sikkert feil rulle omkrets uansett, men litt mindre med 30 profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...