Gå til innhold

E30 Touring prosjekt.


Ivanrogov
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig lite som skjer her for tiden. Lite motivasjon, og lønna blir brukt på et blunk ;) Kjøpt 2 nye audiobahn subber. betalt årsavgift og registrering. Leter etter M20b25, planen er og få til et turbobygg, færdig mars 2007.

Er det stor forskjell på b20 og b25 når det gjelder turbo? Kommer nok til og bruke forumet her, og MASE meg gjennom byggingen. For jeg har 0 erfaring fra motorbygg fra før.

Første som kjøpes in, er nok en B25 motor i mnd skifte. Somskal overhales totalt. Og gjøres klar for videre bygg. Må bare finne en plass de kan sveise/plane/porte, hva enn jeg skal gjøre. Enda en oppgave til dere som kan dette, dere må fortelle meg hva jeg skal gjøre, og kjøpe... Kommer nok til og lære MEGET mye iløpet av det neste halvåret.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Tok et par bilder i dag. Gleder meg til og få på noen mindre traktordekk på felgene.. Noen som kan legge på en ramme på bildene? Vet ikke helt hvordan jeg gjør det i PS. Om du kan forbedre bildene i PS er det også konge. Synd med en så forfærdelig bakgrunn. Men det er jo hjemmet til bilen da :lol:

Nyebilder014.jpg

Nyebilder010-1.jpgNyebilder005.jpg

Nyebilder022.jpg

Nyebilder023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Etter litt fram og tilbake ble ikke motor prioritert denne mnd. Da jeg plutselig tenkte; 'Jeg har da motor' .

Følgende er bestilt:

*Komplett svart skinninteriør med dørsider.

*Angeleyes.

*Svarte Baklykter.

*Svarte blinkers til GTS fanger.

*Lakkstift med klarlakk.

*Repset til dørhengsel.

*Helt ny frontplate.

*M3 speil, tror jeg.

*Momo Ratt.

*Diskant sett.

*Matte sett Mtech.

*Bagasjeromsmatte Mtech.

*Senkefjærer 60-40mm.

*2x Hjulager.

*Luftfilterkit.

*Div høytalere.

Og div småting :wink:

Ble en dyr julegave. Men blir morro og montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

IMG_7584.jpg

IMG_7586.jpg

IMG_7582.jpg

IMG_7581.jpg

IMG_7580.jpg

IMG_7579.jpg

IMG_7578.jpg

IMG_7587.jpg

Ser ikke bra ut pga støv osv. Men er veldig fornøyd, da prisen var 3000kr for framstoler, bak, og dørsider. Angeleyes vises dårlig pga blitz.

Mangler fortsatt baklys og blinkers i GTS front. Som ikke brukes vinterstid.Skilt sitter innenfor i orginalfanger. ;) Kommer et tre-momoratt etterhvert (mangler nav). Tror det passer meget bra sammen med skinninteriør.

God jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...